گفتگوی ایمنا با برونو سزار از دوبی: به سپاهان گل بزنم، شادی نمی‌کنم/ قراردادی نداشتم!

خبرگزاری ایمنا: برونو سزار کورئا، مهاجم برزیلی سپاهان در ابتدای فصل با وجود اینکه با سپاهان قرارداد داشت، راهی النصر دوبی شد و بعد از چند هفته در ترکیب اصلی تیم اماراتی قرار گرفت. او امشب پس از حدود ۹ ماه به اصفهان باز می‌گردد، اما این بار در لباس تیمی به جز سپاهان در ورزشگاه فولادشهر بازی خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، پیدا کردن برونو خیلی سخت تر از آن بود که فکرش را می کردم و به همین دلیل یک هفته ای دستمان بند مصاحبه با او بود. او که هنوز نتوانسته به طور کامل انگلیسی یاد بگیرد، باز هم برای ترجمه صحبت هایش مشکل داشت و مثل پارسال که بدون فابیو جانواریو، مصاحبه ای انجام نمی داد، حالا هم باید زحمت ترجمه صحبت هایش را به هم بازیانش در النصر بدهد. شما به این مسئله  اضافه کنید تاخیر های تماس ایران به دوبی و مشکلات دیگر را تا به ما برای ناقص بودن برخی سئوالات حق بدهید. برونو که امشب برای مصاف با سپاهان به ایران می آید، انگار خبری از قرارداد یک و نیم ساله خود با باشگاه اصفهانی ندارد و جدایی اش از جمع طلایی پوشان را یک مسئله کاملا طبیعی می داند، ابهامی که ما هرچقدر سعی کردیم، نتوانستیم از زیر زبان او در موردش حرف بکشیم. ضمن اینکه بازیکن - مترجم او که نقش مترجم زبان برزیلیایی را برایمان ایفا می کرد، اجازه نمیداد همه سئوالات از برونو به صورت شفاف پرسیده شود!


سزار در آستانه بازی النصر مقابل سپاهان در گفتگو با ایمنا حرف‌های جالبی بر زبان آورد و اعلام کرد حتی اگر به سپاهان گل بزند، شادی نخواهد کرد. البته این مهاجم برزیلی بر این باور است که او به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای حق داشت از سپاهان جدا شود و به النصر بپیوندد اما گویا برونو نمی‌داند که او یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد داشته است!
چهارشنبه باید با سپاهان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی کنی. نظرت در مورد این بازی چیست؟
من برای سپاهان احترام زیادی قائل هستم و می‌دانم که سپاهان باشگاه بزرگی است و تیم خوبی دارد اما آنقدرها در مورد تیم سپاهان اطلاعات ندارم زیرا بازیکنان زیادی از این تیم رفته‌اند. سپاهان بازیکنانش را تغییر داده است اما ما تلاش می‌کنیم که در این بازی به پیروزی برسیم و امتیاز مسابقه را از دست دهیم.
چرا از سپاهان رفتی؟
بعد از رفتن از ایران، مسئولان النصر با من صحبت کردند و پیشنهاد خود را به من ارائه کردند. من نیز با خانواده‌ام در مورد این پیشنهاد مشورت کردم که آنها به من گفتند که با آمدن به النصر شرایط بسیار خوبی خواهم داشت و در دوبی می‌توانم آینده بهتری برای خودم رقم بزنم و به همین دلیل به این باشگاه آمدم.
اما تو با سپاهان قرارداد داشتی؟
نه من با سپاهان هیچ قراردادی نداشتم و به همین دلیل به النصر رفتم!
سپاهانی‌ها که می‌گویند با آنها قرارداد داشتی.
نه من دیگر قراردادی با آنها نداشتم و در حال حاضر قراردادی ۲ ساله با النصر دارم.
می‌دانی که هواداران سپاهان از رفتنت بسیار ناراحت شدند؟
می‌دانم که هواداران سپاهان از جدایی من بسیار ناراحت شدند و من هم از رفتن از سپاهان ناراحت شدم اما به هر حال من یک بازیکن فوتبال هستم و یک بار برای تیمی بازی می‌کنم و بعضی وقت‌ها باید در فوتبال تغییر ایجاد کرد و تیم را تغییر داد. 


خبر داری بعد از جدایی تو فابیو جانواریو هم از سپاهان جدا شد؟
بله. من نمی‌دانم دلیل اصلی جدایی فابیو از سپاهان چه بود اما او بهترین دوست من در سپاهان بود و واقعاً با او ارتباط بسیار خوبی داشتم.
کار کردن با والتر زنگا چطور است؟
خیلی خوشحالم که با والتر زنگا کار می‌کنم زیرا او مربی بزرگی است و کار کردن با او واقعاً لذت بخش است؛ خوشحالم که او مرا انتخاب کرده و برای او به میدان می‌روم.
بازی چهارشنبه را می‌برید؟
من برای سپاهان احترام ویژه‌ای قائلم ولی طبیعتاً برای پیروزی مقابل سپاهان به میدان می‌آیم و حتی همه تلاشم را می‌کنم که به این تیم گل بزنم و بهترین عملکردم را از از خود به نمایش بگذارم.
به نظرت به سپاهان گل می‌زنی؟
تلاش می‌کنم به سپاهان گل بزنم اما اگر به این تیم گل زدم، شادی نمی‌کنم.

/گفتگو: مسعود سعیدی/

کد خبر 91493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی سپاهانی ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    چقدر باید حسرتت را باید بخوریم.

    پاسخ سایت: 0

  • امیر IT ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    زبان برزیلیایی! منظورتون همون زبان پرتغالیه دیگه ؛)

    پاسخ سایت: 0

  • فقط زرد طلایی ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    چهار شنبه در فولاد شهر از خجالتش در میایم! گذر پوست به دباغخانه افتاد! با برد النصر حالتا میگیریم!

    پاسخ سایت: 0

  • sajad ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
    okokokokokokokok

    پاسخ سایت: 0