جای خالی مارتینز در اینتر با ژیرو پر می شود

باشگاه اینتر به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم فرانسوی تیم چلسی است تا بتواند در صورت خروج لائوتارو از این باشگاه، هم تیمی جدیدی برای لوکاکو پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، به نظر می رسد که توافقی میان اولیویر ژیرو و سران باشگاه اینتر صورت گرفته است و این بازیکن قطعاً در تابستان پیش رو تیم چلسی را ترک می کند.

این مهاجم فرانسوی که دو سال و نیم در لباس آبی های لندن توپ زد به دلیل اتمام قراردادش در ماه های آتی از گزینه های اینتر برای تقویت خط حمله محسوب می شود.

ژیرو پیش از این نیز در رادار تیم اینتر قرار داشت و حتی توافقات ابتدایی صورت گرفته بود اما همه چیز به ناگهان با توافق اینتر و تاتنهام بر سر اریکسن به هم خورد.

مهاجم ۳۳ ساله حال حاضر چلسی سابقه کار در کنار آنتونیو کونته را دارد و حالا امید به این دارد که با حضور در اینتر، بتواند روزهای خوبش در کنار کونته را تکرار کند.

همچنین با توجه به تمایل اینتر به جذب این بازیکن، به نظر می توان او را به عنوان جایگزین لائوتارو مارتینز نیز معرفی کرد. مهاجم آرژانتینی اینتر در هفته ها و ماه های اخیر با بسیاری از تیم های مطرح اروپا لینک شده است و فروش او توسط نراتزوری دور از انتظار نیست. از جدی ترین مشتریان لائوتارو می توان به بارسلونا اشاره کرد.

کد خبر 420822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.