کارگران شهرداری به امنیت شغلی نیاز دارند

شهردار سروآباد با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت شغلی کارگران، گفت: یکی از اصلی ترین دغدغه‌های این قشر، بحث امنیت شغلی است که با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح اجازه نخواهیم داد به امنیت شغلی آنها خدشه وارد شود.

به گزارش ایمنا، سالار محمدی با تبریک هفته کارگر اظهار کرد: بحث امنیت شغلی کارگران شهرداری از برنامه‌های مهم ماست که در این راستا نسبت به تبدیل وضعیت تعداد زیادی از این افراد، اقداماتی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه کارگران از بزرگترین طیف‌های جامعه را تشکیل می‌دهند، افزود: کارگران به عنوان قشری زحمتکش که در طول این سال‌ها تاثیرات مستقیم سیاستگذاری‌ مدیریت‌ها را با تمام وجود لمس کرده و تنگناها و فشارهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را متحمل شدند در سالی که به فرموده رهبر انقلاب به نام «جهش تولید»  نامگذاری شده نیازمند توجه ویژه هستند.

شهردار سروآباد یادآور شد: عرصه کار با عرصه اقتصادی و کارآفرینی، رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی ارتباطی تنگاتنگ و اثربخشی دارد و هر برنامه ریزی اشتباه در هر یک از این حوزه ها می‌تواند تأثیرات منفی در سایر بخش‌ها و مولفه ها ایجاد کند.

محمدی اضافه کرد: اگر قانون و برنامه‌ای به نام حقوق و منزلت کارگر تعریف شده باید بر اساس تکریم و احترام به کارگر باشد که با عزم ملی و مدیریت جهادی قابل عینیت بخشیدن است.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که بخشنامه‌ها و مصوبات شورای عالی کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر نهادهای قانون‌گذار در حوزه کار و کارگران را رعایت کنیم و حتی جلوتر از این مصوبات اقدامات لازم را انجام دهیم، مصداق بارز این موضوع پرداخت حقوق معوق کارگران شهرداری سروآباد و برنامه ریزی جهت تسویه معوقات چندین ساله اضافه کاری آنها است.

منبع: ایرنا

کد خبر 420768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.