حامدیان: اختلاف های سیاسی همچنان وجود دارد

دبیر انجمن اسلامی مهندسان اصفهان گفت: در رسانه ها و در ظاهر کشمکش های سیاسی کشور بین جناح های مختلف کشور کاهش یافته اما در اصل اختلاف های سیاسی همچنان وجود دارد و بعد از اتمام شیوع بیماری کرونا در کشور طبق روال گذشته مشاهده می شود.

رسول حامدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون تاثیرات شیوع بیماری کرونا بر فضای سیاسی کشور اظهار کرد: فضای سیاسی کشور نسبت به پیش از شیوع بیماری کرونا آرام تر شده و به نظر می رسد همبستگی بین مردم و سیاسیون نسبت به قبل از شیوع این بیماری افزایش یافته است.

وی افزود: در رسانه ها و در ظاهر کشمکش های سیاسی کشور بین جناح های مختلف کاهش یافته اما در اصل اختلاف های سیاسی همچنان وجود دارد و بعد از اتمام شیوع بیماری کرونا در کشور طبق روال گذشته مشاهده خواهد شد.

دبیر انجمن اسلامی مهندسان اصفهان در پاسخ به این سوال که احزاب چگونه می توانند نفوذ اجتماعی گذشته خود را در دوران پسا کرونا حفظ کنند، گفت: در حال حاضر اکثر خواسته های مردم حول محور معیشت و اشتغال بوده و به همین دلیل بهترین معیار برای سنجش عملکرد احزاب، فعالیت صادقانه در این زمینه است. اگر احزاب در رابطه با برآوردن مطالبات مردم فعالیت کنند، حتی اگر موفق هم نشوند، مردم خواهند دید که احزاب تمام توان خود را برای رفع نیاز های آنها بکار گرفته اند و به هیمن دلیل از آنها حمایت خواهند کرد.

کد خبر 420744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.