اجرای طرح همای رحمت در ماه رحمت الهی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، طرح همای رحمت با اهدای کمک های مردمی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان روزه‌دار اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، شهریار انصاری با اشاره به طرح همای رحمت در ماه نزول قرآن، اظهار کرد: این طرح همه ساله همزمان با ماه مبارک رمضان با تاسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی (ع)  اجرا می‌شود که امسال هم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مؤمنانه با حضور همدلانه مردم نیکوکار و خیران گرامی برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف این طرح کمک به نیازمندان جامعه با حفظ کرامت آنان است و گروه هدف افراد نیازمند و بی‌بضاعت شناسایی شده‌ای هستند که  مستحق دریافت این کمک‌ها  هستند.

انصاری تصریح کرد: در طرح همای رحمت داوطلبان و خیّرینی که با این جمعیت در ارتباط هستند سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی، روغن، گوشت و مرغ را تهیه و به دست نیازمندان شناسایی شده می رسانند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان، ادامه داد: طرح سفره‌های مهربانی امسال با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا به صورت توزیع غذای گرم بین نیازمندان اجرا  خواهد شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر این در تلاش هستیم تا بسته‌های بهداشتی آماده شده شامل مواد ضدعفونی کننده سطوح، ماسک و غیره را در بخش هایی از مناطق محروم و حاشیه نشین کلانشهر اصفهان توزیع کنیم.

انصاری خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح به مساعدت و همیاری همه خیران و نیکوکارانی که همیشه همیار جمعیت هلال احمر اصفهان بوده‌اند نیاز داریم تا بتوانیم مصداق شعار جمعیت هلال احمر یعنی "حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان " را به انجام برسانیم.

وی اظهار کرد: برای سهولت مردم نیکوکار جهت مشارکت در طرح ملی همای‌ رحمت شماره حساب ۵۴۰۵۴۰۰۰۹۴ به نام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت شعبه میر  و شماره حساب ۹۹۹۹۹  و کد دستوری #۱۱۲* در نظر گرفته شده است.

کد خبر 420700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    کمال بهرامی منم ی کارگرم بادوتا بچه ابرودارم بسته معیشتی به من ندادن هرجا هم می رم وام بگیرم بهم نمی دن اگه وام می دادن باهاش گوسفند می خریدم خرجی زن بچه ام درمی اوردم