بگذارید نتیجه بازی ۶ امتیازی در زمین مسابقه مشخص شود

سرپرست مدیرعاملی سپاهان در مورد پرونده بازی برگزار نشده با پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منوچهر نیکفر با بیان اینکه بازی رفت را جلوی تماشاگران پرسپولیس بازی کرده بودیم و هواداران انتظار داشتند که بازی برگشت با حضور هواداران سپاهان برگزار شود، افزود: دوستان در کمیته استیناف اشراف دارند و دفاعیات کامل را ارائه کردیم. نکاتی وجود دارد که دوستان باید به آن توجه داشته باشند. علاوه بر این بازی سپاهان و پرسپولیس همواره از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و این اولین مسابقه بود که قرار شد بدون حضور هوادار در اصفهان برگزار شود و وضعیت کرونا هنوز به این صورت در کشور نبود که جا بیفتد بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود.

وی که با شبکه خبر گفت و گو می کرد، افزود: زمانی که ما تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده می‌کردیم تا روانه زمین مسابقه شود به ما گفتند که بازیکنان پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند و آن‌ها حاضر به انجام بازی نیستند.

سرپرست باشگاه سپاهان تصریح کرد: از دادرس و سایر اعضای کمیته استیناف درخواست دارم با توجه به اینکه بازی سپاهان و پیروزی همواره از اهمیت خاصی برخوردار است، یک فرصت دیگری بدهند و در یک زمین بی طرف این بازی انجام شود. به هر حال بحث‌های حقوقی جای خود دارد، اما حق بقیه تیم‌ها هم ضایع می‌شود و این بازی ۶ امتیازی است و اجازه بدهند، این بازی انجام شود و نتایج فوتبال در زمین مسابقه مشخص شود.

کد خبر 420698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.