پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پی شهادت پزشک

دکتر طاهره چنگیز در پی درگذشت پزشک مدافع سلامت اصفهانی به دلیل ابتلا به کرونا پیام تسلیتی بدین منظور منتشر کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دکتر طاهره چنگیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی پیامی شهادت همکار دلسوز و متعهد عرصه درمان استان اصفهان را به خانواده گرامی ایشان و همچنین خانواده علوم پزشکی اصفهان تسلیت عرض نمود.

متن پیام به شرح زیر است :

 بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا (سوره احزاب آیه ۲۳)

 در میان مؤمنان مردانی هستند که صادقانه بر سر عهد خود با خدا ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

قلم در داغ هجران رادمردی دیگر از تبار راست قامتان همیشه تاریخ این مرز و بوم، خون می گرید، اشکی گرم، توام با سوز دل اما پرافتخار. همکار عزیز ما دکتر سعید حقیقی، تا پای جان برای ادای سوگند پزشکی خود، که عهدی بین او و خدای بزرگ بود ایستاد و شاهدی جاودانه برای خدمت بی منت در راه سلامت مردم شد، تا نام زیبا و پرمعنای او به یاد همه بیاورد که اگر می خواهی "سعید حقیقی" باشی، مومنانه و صادقانه بر عهد خود با خدا در دفاع از سلامت بمان و مراقب باش که این پیمان مقدس دستخوش تغییر و تبدیل نگردد، پایان کار را خدای مهربان چنان رقم خواهد زد که خود می‌پسندد.

به نمایندگی از هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این هجران جانکاه را به خانواده شریف و همکاران داغدار آن عزیز تسلیت می‌گویم و از خدای قادرمتعال برای ایشان شکیبایی بسیار می‌خواهم، امیدوارم خدای بزرگ روح مهربان این شهید بزرگوار را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می‌داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید.

                                       غرض نقشی است کز ما باز ماند

که دنیا را نمی بینم بقایی

                                       مگر صاحبدلی روزی به رحمت

کند در کار درویشان دعایی

                                          دکتر طاهره چنگیز

                            رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

                                            ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

کد خبر 420595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.