ارجاع بیش از ۶ هزار تماس شهروندان به مراکز پزشکی و درمانی در اداره ۱۳۷

از ابتدای سال جاری تاکنون کل موارد ارجاع شده شهروندان به مراکز پزشکی و درمانی شش هزار و ۷۷۴ مورد بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و براساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان از مرکز مشاوره اجتماعی ۲۴ ساعته رایگان تلفنی برای ارائه راهکار کنترل اضطراب و نگرانی به شهروندان در موضوع کرونا ایجاد شده است.

مشاوران اجتماعی این مرکز در دو شیفت (از ساعت هشت صبح تا هشت شب) و شیفت دوم (از ساعت هشت شب تا هشت صبح) آماده ارائه مشاوره به شهروندان هستند.

از ابتدای امسال تاکنون تعداد دو هزار و ۹۸۶ تماس از سوی شهروندان جهت دریافت شماره تلفن مشاوران با ۱۳۷ برقرار شده است.

شهروندان می‌توانند برای دریافت مستقیم مشاوره با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند یا به سایت www.esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در مرکز ۱۳۷ در کنار کادر پزشکی و درمانی با وجود تعطیلی تمام ادارات در روزهای ابتدایی سال به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی به شهروندان بوده اند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 420495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.