آغازی دوباره برای تکمیل باند دوم محور تیران_ سامان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل ادامه فعالیت باند دوم تیران - سامان به طول ۱۴ کیلومتر از هفته آینده کلید می‌خورد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان، اظهار کرد: یکی از محورهای پرتردد و دارای حجم ترافیک بالا در پیک سفرها در استان، محور تیران – سامان است که احداث باند دوم آن همواره از اولویت‌های راه وشهرسازی استان اصفهان بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان تیران پل ارتباطی بین سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و خوزستان است، افزود: حدود ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی کشور در محدوده این شهرستان واقع شده و با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در شاهراه مواصلاتی غرب استان و تردد بین استان‌ها لازم است نگاه ویژه‌ای در امر ایمن سازی، احداث و بهسازی راه‌های این شهرستان داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه طول کل این محور ۲۳ کیلومتر است، تصریح کرد: از جمله جاده‌های پر حادثه از نظر تردد بسیار بالا محسوب می‌شود، از این رو احداث باند دوم این محور در دستور کار قرار گرفته و انجام عملیات اجرایی قطعه اول آن، با به کارگیری دو پیمانکار تکمیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه ۱۴ کیلومتر از این پروژه باقی مانده است، گفت: به منظور اجرایی شدن باقی مانده مسیر، پیگیری‌های لازم به عمل آمده و تامین اعتبار صورت گرفته و در این راستا با برگزاری مناقصه پیمانکار انتخاب شده است.

قاری قرآن اظهار کرد: قطعه اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تکمیل شده و برای ادامه مسیر قراردادی به میزان ۲۱۵ میلیارد ریال منعقد شده است که مقدمات اولیه شروع کار از جمله تحویل زمین و تجهیز کارگاه از هفته آینده انجام می شود.

کد خبر 420427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.