۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
سرعین شهر بدون کرونا

رئیس شورای شهر سرعین گفت: با انجام مراقبت‌ها این شهر تاکنون شاهد مرگ و میر ناشی از کرونا نبوده است، اما به صورت مشکوک یکصد نفر علایم اولیه بیماری داشتند که اکثر آنها مداوا شدند.

به گزارش ایمنا، اکبر مینایی اظهار کرد: در دو ماه گذشته با تعطیلی مراکز اقامتی، گردشگری و آبدرمانی‌ها شهرستان سرعین به تعطیلی یکپارچه کشیده شده است و تاکنون هیچ واحد صنفی در این شهرستان فعالیت خود را از سر نگرفته‌اند.

وی با اشاره به ارائه تخفیف ۲۵ درصدی به آرای مصوب کمیسیون ماده ۱۰۰ در ایام دهه فجر سال گذشته تصریح کرد: ارائه این تخفیفات و همچنین تاخیر در سررسید چک‌های ارائه شده به شهرداری تا پایان خرداد به تصویب شورای شهر سرعین رسیده است.

رئیس شورای شهر سرعین افزود: در ایام پساکرونا شهرداری با مشکلات و چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهد بود و ما از هم اکنون به مسئولان استانی و کشوری پیشنهاداتی را ارائه کردیم تا بستر و زمینه حمایت از مجموعه شهرداری را فراهم کنند.

مینایی گفت: با همکاری شورا و شهرداری در این ایام عملیات گندزدایی و همچنین ضدعفونی در مناطق مختلف شهر با دقت انجام شده و به هیچ وجه اجازه ورود گردشگر و مسافر به سرعین داده نشده است.

وی ادامه داد: با انجام مراقبت‌ها این شهر تاکنون شاهد مرگ ومیر ناشی از کرونا نبوده است، اما به صورت مشکوک یکصد نفر علایم اولیه بیماری داشتند که اکثر آنها مداوا شدند.

رئیس شورای شهر سرعین اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنیم تا با همکاری دبیرخانه شورای استان برای اعضای شوراها اعم از شهری و روستایی دوره‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب برگزار شود و در کنار آن فعالیت دبیرخانه شورای استان را نیز تقویت کنیم.

مینایی با انتقاد از تعطیلی مجلس در دو ماه گذشته و تاخیر و تعلل در رسیدگی به مشکلات اصناف مختلف به ویژه از بابت پرداخت مالیات اظهار کرد: تاکنون یک جلسه با محوری رفع مشکلات مالیاتی اصناف و واحدهای تجاری برگزار نشده و هنوز مشخص نیست که امور مالیاتی چه راهکاری را برای بخشودگی جرایم مالیاتی و یا دریافت مالیات بر ارزش افزوده در ماه‌های رکود بازار در نظر گرفته است.

منبع: ایسنا

کد خبر 420382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.