توزیع ۳۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی در حسن‌آباد

شهردار حسن‌آباد فشافویه از توزیع ۳۵ هزار لیتر مایع ضدعفونی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محسن تاجیک اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتشار و شیوع بیماری ویروسی کرونا، ضد عفونی اماکن عمومی، مذهبی و وسایل حمل و نقل عمومی فشافویه توسط شهرداری ازاسفند ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله نخست ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی بخش حسن‌آباد فشافویه از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و این عملیات تا ضدعفونی کردن کامل تمامی مکان‌های عمومی و معابر بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.

شهردار حسن‌آباد با اشاره به توزیع بیش از ۳۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی در این شهر، تصریح کرد: این مواد ضدعفونی بین شهروندان و رانندگان خطوط از طریق اکیپ خدمات شهری و سازمان حمل‌ونقل توزیع شد.

تاجیک  عنوان کرد: ضدعفونی معابر شهری از دیگر برنامه‌های بود که در اولویت کاری این شهرداری قرار گرفت و اکیپ‌های خدمات شهری به همراه نیروهای آتش‌نشانی، بسیج، انتظامی، در مراحل مختلف و به‌طور مستمر به مه‌پاشی و ضدعفونی معابر شهر اقدام کردند که این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی  کردن پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آرامستان‌ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی. برای مقابله با ویروس کرونا انحام می‌شود و نیروهای شهرداری در این زمینه هیچ کوتاهی نخواهند کرد.

شهردار حسن‌آباد اضافه کرد: تلاش بر این است تا فضای عمومی عاری از این ویروس شود تا شهروندان بتوانند بدون نگرانی و با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 420286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.