برانکو با استقلال مذاکره کرده است/ خسروی لژیونری مثل جهانبخش

برانکو ایوانکوویچ مدعی شده است دو سال قبل از امضای قرارداد با پرسپولیس با استقلال مذاکره کرده است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه ۴ اردیبهشت - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبر ورزشی" با عنوان "با استقلال مذاکره کردم، توافق نه" به اظهارات برانکو ایوانکوویچ پرداخت، کسی که مدعی شده است دو سال قبل از امضای قرارداد با پرسپولیس با استقلال مذاکره داشته است، مذاکراتی که موفقیت آن می‌توانست سرنوشت چند سال اخیر فوتبال ایران را عوض کند، اما توافقی بین دو طرف صورت نگرفت تا دو سال بعد برانکو روی نیمکت پرسپولیس حاضر شود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس در تعلیق"  به وضعیت سیاه باشگاه پرسپولیس پرداخت، جایی باشگاه شهر خودرو از یکسو، بازیکنان از یکسو و اختلاف با اسپانسر از سوی دیگر فشار زیادی را به سرخ‌ها وارد کرده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "سایه سه چالش جلسه مجیدی و مدیرعامل" به جلسه سرنوشت ساز مجیدی و مدیریت استقلال بعد از مدت‌ها تعطیلی پرداخت، جایی که تکلیف فصل بعد استقلال در بازیکنان مشخص خواهد شد و خود فرهاد نیز تکلیف حضور یا عدم حضور خود در فصل آینده را مشخص می‌کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"شرایط من و جهانبخش شباهت زیادی به هم دارد" به اظهارات گلنوش خسروی لژیونر ایرانی کوناک اسپور ترکیه پرداخت، کسی که جزو معدود بانو های لژیونر ورزش ایران است و می‌تواند آغازگر راهی روشن و آینده دار باشد.

"پیروزی" با عنوان "مزد ترس" به رای احتمالی استیناف مبنی بر باخت فنی سپاهان در بازی مقابل پرسپولیس پرداخت، این روزنامه عدم حضور سپاهان را به حاضر نشدن استقلال برای بازی سوپرجام سال گذشته تشبیه کرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "سه پیشنهاد داخلی و یک پیشنهاد خارجی دارم ولی اولویتم مذاکره با سپاهان است" به اظهارات امیدوار کننده سعید آقایی پرداخت، کسی که حالا در دفاع چپ سپاهان یک رقیب به نام مهدی ترکمان را دارد.

کد خبر 420248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.