۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
ویژگی‌های گوشی صدفی شیائومی چیست؟

رندرهای جدیدی از گوشی تاشوی صدفی شیائومی منتشر شده است که به نظر می‌رسد این گوشی شبیه موتورولا ریزر است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌ شیائومی همانند دیگر شرکت‌های سازنده تلفن همراه به تازگی از یک گوشی تاشو رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت در حال بررسی طرح‌های موبایل تاشو متفاوت است. وبلاگ "WindowsUnited"، رندری از موبایل تاشو صدفی شکل شیائومی را منتشر کرده است. گوشی جدید طرح صدفی دارد، دارای یک نمایشگر داخلی همانند دیگر نمایشگرهای معمولی بوده، اما تنها تفاوت آن با سایر نمایشگرها این است که از وسط تا می‌شود؛ در این صورت به راحتی می‌توان از نمایشگر انعطاف پذیر OLED محافظت کرد.

این گوشی هوشمند یک نمایشگر کوچک نیز در بخش بیرونی دارد که ساعت، وضعیت باتری و نوتیفیکیشن‌ها روی آن نمایش داده می‌شود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شیائومی به شرکت سامسونگ طرح نمایشگرهای تاشو OLED صدفی شکل را سفارش داده است، البته در همین گزارش به سفارش مشابهی به شرکت LG Display نیز اشاره شده است. علاوه بر این، شیائومی به منظور پیشگیری از آسیب رسیدن به این گوشی، قصد دارد لولایی شبیه گوشی تاشو سامسونگ طراحی کند که قادر است در هر زاویه‌ای ثابت بماند و شکل خود را حفظ کند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت شیائومی قصد دارد تولید انبوه این گوشی هوشمند را در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز کند؛ در این صورت تا پایان سال نیز وارد بازار خواهد شد. همانطور که انتظار می‌رود قیمت گوشی‌های تاشو بسیار بالاتر از گوشی‌های معمولی است. قیمت گوشی تاشو صدفی شیائومی بین یک هزار و ۵۰۰ تا دو هزار پوند است.

کد خبر 420212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.