کشف انبار دپوی۲۰ میلیاردی ملزومات بهداشتی در تهران

تعزیر ۱.۷ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان، محکومیت هفت میلیاردی قاچاقچی لوازم الکترونیکی در آذربایجان غربی، کشف انبار دپوی۲۰ میلیاردی ملزومات بهداشتی و تجهیزات پزشکی در تهران و محکومیت ۱.۲ میلیاردی قاچاقچی گریس در شیراز از کشفیات دو روز گذشته سازمان تعزیرات حکومتی کشور است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مأمورین یگان امداد شهرستان سیب و سوران از یک دستگاه خودرو سنگین تانکردار مقدار ۱۲ هزار و ۱۵۰ لیتر گازوئیل فاقد مجوز را کشف کردند.

وی افزود: در همین راستا متهم دستگیر و پرونده در تعزیرات حکومتی سراوان مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا پس از احراز تخلف، حکم به ضبط سوخت مکشوفه صادر و متهم به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

محکومیت ۷ میلیاردی قاچاقچی لوازم الکترونیکی در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از محکومیت هفت میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای قاچاق لوازم الکترونیکی خبر داد.

 محمد اقوامی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با دریافت اخبار و اطلاعات مامورین پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و در بازرسی از آن تعداد ۷۶۸ عدد برد الکترونیکی آسانسور کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی، افزود: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز پس از بررسی و احراز تخلف، متهم را به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت ۷ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

کشف انبار دپوی۲۰میلیاردی ملزومات بهداشتی و تجهیزات پزشکی در تهران

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف انبار دپوی ملزومات بهداشتی و تجهیزات پزشکی شامل اقلام تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۲۰ میلیارد تومان و قابل مصرف به ارزش ۸۰۶ میلیون تومان خبر داد.  سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار کرد: محموله‌ای شامل تجهیزات پزشکی و ملزومات بهداشتی در گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهر تهران کشف شد که بخشی از این محموله احتکار شده بنا بر اعلام کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قابلیت مصرف داشته و ارزش آن ۸ میلیارد و ۶۰۶ میلیون ریال است.

محکومیت ۱.۲ میلیاردی قاچاقچی گریس در شیراز

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیر زیادی گریس خارجی از این کامیون، تصریح کرد: پرونده این تخلف به تعزیرات ارجاع و در بررسی‌ها مشخص شد که محموله کشف شده بدون پرداخت عوارض گمرکی و به طور غیرقانونی وارد کشور و به نیت فروش در شیراز حمل شده است

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: شعبه رسیدگی کننده با احراز تخلف، حکم به ضبط کالا و جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

وی افزود: براساس اظهارات متهم و کارشناسان حاضر در محل ارزش اقلام تاریخ مصرف گذشته موجود در این محل نیز ۲۰ میلیارد تومان است که به گفته سخنگوی تعزیرات حکومتی پرونده این تخلف در حال رسیدگی است.

کد خبر 420121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.