۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
حیاط خانه مرد تهرانی را بلعید

تسلیت ملکه بریتانیا به قربانیان تیراندازی مرگبار در کانادا، پلمب کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در قرچک، حمله اتمی به کرونا درکوه زاگرس ایران، واژگونی ۲۰۶ در بجنورد و درگیری مرد پیرانشهری با خرس وحشی، عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گودالی که بر اثر فرونشستگی زمین در حیاط خانه یک پیرمرد ۷۵ ساله ایجاد شده بود او را بلعید.

دوشنبه یکم اردیبهشت ماه ۹۹ ساعت ۱۱:۳۷، در پی تماس ساکنان آپارتمانی در خیابان اطاعتی کوچه قائم شمالی با سامانه ۱۲۵، مبنی بر فروکش کردن و سقوط فردی در گودال داخل حیاط منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای امدادی ایستگاه ۱۰ و نجات‌و امداد ۱۸ را به محل اعزام نمود.

جهانبانی افسرآماده منطقه۲ اظهار کرد: در یک منزل مسکونی از قسمت حیاط، زمین به عمق دو متر به علت نامعلوم فروکش کرده و پیرمردی ۷۵ ساله به داخل آن سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی محل و با استفاده از ابزار نجات در کمترین زمان ممکن فرد سقوط کرده را از داخل گودال بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

افسرآماده منطقه۲ اظهار کرد: آتش نشانان در پایان محل را ایمن نمودند و با دادن تذکرات لازم ایمنی به ساکنین به کار خود پایان داده و به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت نمودند.

تسلیت ملکه بریتانیا به قربانیان تیراندازی مرگبار در کانادا

ملکه بریتانیا در پیامی به خانواده قربانیان حادثه مرگبار تیراندازی در نووا اسکوشیا تسلیت گفت.

در پی تیراندازی روز یکشنبه در کانادا که مرگبارترین حادثه در این زمینه در این کشور به حساب می‌آید، ۱۹ تن جان باختند.

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید ماسک در قرچک

سرهنگ علی موسی پور فرمانده انتظامی شهرستان قرچک ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تهیه و توزیع ماسک سه لایه و فیلتردار با فروش اینترنتی در فضای مجازی با توجه به حساسیت موضوع سلامت جان شهروندان بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد فردی با خرید ماسک‌ها از یک کارگاه تولیدی با قیمت نازل، اقدام به فروش آن به قیمت چند برابر در فضای مجازی می‌کرد که پس از هماهنگی با مقام قضائی و احضار آن فرد و  اعترافات وی، مأموران با هدایت متهم، محل تولید غیرمجاز ماسک را کشف کردند.

حمله اتمی به کرونا درکوه زاگرس ایران

یک مرکز پرتودهی گاما در استان چهارمحال و بختیاری اقدام به ویروس کشی تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا کرده است.

اولین سامانه پرتودهی گاما در ایران توسط بخش خصوصی در استان چهارمحال و بختیاری در میان کوه‌های زاگرس مرکزی افتتاح شده است.

تجهیزات پزشکی مثل ماسک که در روزهای شیوع ویروس کرونا برای بقای بشر بسیار مهم هستند در این مرکز پرتودهی، ویروس کشی می‌شوند.

واژگونی ۲۰۶ در بجنورد

دو مجروح در پی حادثه واژگونی یک ۲۰۶ در میدان کارگر شهرستان بجنورد بر جا ماند. سرهنگ هادی پرویزیان رئیس پلیس راهور بجنورد گفت: با دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی خودرو در میدان کارگر شهرستان بجنورد ماموران پلیس راهور به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ پرویزیان با اشاره به اینکه در این حادثه راننده و سرنشین خودرو مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: مجروحیت این افراد به صورت سطحی بوده که بعد از مداوا از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس پلیس راهور بجنورد اضافه کرد: در بررسی‌ها مشخص شد علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده، ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

درگیری مرد پیرانشهری با خرس وحشی

یک مرد در پیرانشهر در اثر حمله خرس دچار جراحت شد.

ابراهیم عزیزنژاد، مسئول فوریت‌های پزشکی پیرانشهر ضمن تایید حمله خرس به یک شهروند پیرانشهری گفت: روز ۳۱ فروردین ماه تماسی مبنی بر گزارش زخمی شدن یک شهروند ۳۴ ساله در اثر حمله خرس در کوههای هاوشینان به مرکز اورژانس شهرستان پیرانشهر دریافت شد.

او ادامه داد: بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام و فرد مجروح شده را به بیمارستان انتقال دادند.

عزیزنژاد اظهار کرد: فرد مذکور در جدال با خرس در کوههای هاوشینان از ناحیه دست، پا و صورت مجروح شده بود که در بیمارستان امام خمینی تحت مداوا است.

کد خبر 419999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.