خامس رودریگز؛ طردشده ترین بازیکن زیدان

انتقال قرضی خامس به بایرن مونیخ برای جدایی او از زیدان کافی نبود و پس از بازگشت بازیکن کلمبیایی به مادرید، زیدان باز هم روی خوشی به وی نشان نداد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، هیچکس انتظار نداشت که پس از بازگشت خامس رودریگز به رئال مادرید شرایط او بهتر از گذشته شود و او جایگاه خاصی در تیم زیدان داشته باشد.

زیدان بارها اعلام کرده بود که هیچ تمایلی به استفاده از این بازیکن کلمبیایی در تیمش ندارد. اما زمانی که رئال نتوانست هیچ معامله خوبی برای فروش خامس پیدا کند، این بازیکن به ناچار در جمع رئالی ها ماندگار شد.

در همین راستا، زین الدین زیدان تصمیم گرفت تا فرصت مجددی به این بازیکن بدهد تا شاید او بتواند خودش را ثابت کند. البته خامس در بازی هایی که در ترکیب تیم رئال مادرید قرار گرفت، توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

اما با این وجود سرمربی فرانسوی رئال نتوانست خود را متقاعد به استفاده از خامس کند و نهایتا این بازیکن دوباره نیمکت نشین و حتی سکونشین رئال مادرید شد.

پس از ماه اکتبر، خامس در هیچ مسابقه ای از رقابت های لالیگا برای رئال به میدان نرفت. رویه ای که نشان می دهد این بازیکن همچنان در تفکرات زیدان جایگاهی ندارد و برای بازگشت به روزهای اوج خود باید به دنبال باشگاه جدیدی باشد. بازیکنی که می توان گفت، طردشده ترین بازیکنی است که زیرنظر زیدان کار کرده است.

کد خبر 419985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.