برد سپاهان در حضور آنجلوتی! / سپاهان ۳-۱ واتاکر یونایتد جام باشگاه های جهان + فیلم بازی

سپاهان که در سال ۲۰۰۷ به عنوان نخستین باشگاه ایرانی پا به مسابقات جام باشگاه‌های جهان گذشت موفق شد در دیدار افتتاحیه این جام که پلی آف این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شد، واتاکر یونایتد نیوزلند را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان با وجود شکست در فینال لیگ قهرمانان مقابل نماینده ژاپن، به لطف میزبانی این کشور به پلی آف جام باشگاه‌های جهان راه یافت. جایی‌ای که باید در نخستین گام برابر واتاکر یونایتند نیوزلند نماینده اقیانوسیه قرار می‌گرفت. دیداری که افتتاحیه جام باشگاه‌های جهان محسوب می‌شد و ژاپنی‌ها برای آن تدارک ویژه‌ای دیده بودند.

سپاهان در این بازی با درخشش بازیکنان عراقی خود، حریف را به زانو در آورد. عماد محمد رضا خیلی زود و در همان چهار دقیقه ابتدایی دو بار دروازه باشگاه نیوزلندی را باز کرد تا گام بلندی برای حضور طلایی‌پوشان در جام باشگاه‌های جهان برداشته باشد. نیمه دوم دیگر ستاره عراقی سپاهان هم در آغاز نیمه دوم روی اشتباه دروازبان حریف تیمش را ۳ بر صفر پیش انداخت. در ادامه اشتباه دفاع سپاهان گل به خودی عقیلی را به همراه داشت تا بازی با کلین شیت سپاهان تمام نشود. 

از نکات ویژه این مسابقه، حضور آنجلوتی به عنوان سرمربی آث میلان ایتالیا در ورزشگاه برای ارزیابی رقبای احتمالی این تیم قرمز و مشکی پوش بود.

افتتاحیه جام باشگاه‌های جهان ۲۰۰۷ - ژاپن

استادیوم: المپیک توکیو، توکیو ژاپن

تاریخ برگزاری: ۱۹ آذر ۱۳۸۶

سپاهان ۳-۱ واتاکر یونایتد

کد خبر 419921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.