خدمت امن در سایه IT برای شهروندان منطقه ۹

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان گفت: به منظور رعایت فاصله اجتماعی بین شهروندان با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این منطقه سیستم نوبت‌دهی راه‌اندازی شده است.

سید عباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروزه در دنیا بکارگیری سیستم‌های نوبت‌دهی اتوماتیک از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و کاربرد این نوع سیستم برای تمام مناطق شهرداری اصفهان که تعدد ارباب رجوع دارند بسیار مفید و لازم است.

وی افزود: بکارگیری سیستم نوبت‌دهی بر راندمان کار سازمان می‌افزاید و از تأثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار به میزان قابل ملاحظه‌ای می‌کاهد.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه جهت رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: با نصب سیستم‌های نوبت دهی در ورودی منطقه، ارباب رجوع از طریق استند نصب شده در ورودی، نوبت خود را به صورت اتوماتیک دریافت کرده و تا زمانی که شماره دریافت شده از طریق سیستم اعلام نشده، به داخل ساختمان اداری یا باجه‌ها مراجعه نخواهد کرد که این امر باعث نظم، امنیت و آرامش در محیط کار و تحقق اهداف دولت الکترونیک و همچنین جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شده است.

وی ادامه داد: از دیگر مزایای سیستم نوبت دهی می‌توان به بالا بردن سرعت و راندمان کار، ایجاد نظم و آرامش در محیط کار و افزایش تمرکز و کارایی پرسنل و ارباب رجوع، ارائه سرویس بهتر به مراجعین، کاهش تعداد باجه‌ها بدون کاهش راندمان و تقسیم متناسب کار بین کارکنان براساس تعیین اولویت صفوف در سیستم، ایجاد انگیزه بین کارمندان جهت بهبود کار، امکان ارائه سرویس‌های خاص به مشتریان ویژه (مثلاً سرویس خارج از نوبت و سریع)، ایجاد امنیت در محیط شعبه و هنگام دریافت سرویس و ارائه انواع استعلامات و گزارشات از باجه‌ها و صفوف و اپراتورها به تفکیک جهت پیگیری روند پرونده در شهرداری اشاره کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: به منظور ارائه پاسخ به برخی سوالات، درخواست‌ها و اعلام گزارش حوادث و رخدادهای مربوط به شهرداری اصفهان شهروندان می‌توانند اینگونه موارد را از طریق شماره تماس ١٣٧ اطلاع داده و پیگیری کنند.

کد خبر 419849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.