۴ نفر از اعضای شورا جلسه را از رسمیت انداختند

جلسه علنی شورای شهر مشهد به دلیل اختلاف میان اعضا درباره رای‌گیری نسبت به توضیحات شهردار دچار حاشیه شد و با ترک جلسه توسط اعضا از رسمیت افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاسخ‌های محمدرضا کلایی شهردار مشهد به سوال یکی از اعضای شورا درخصوص اقدامات زیست محیطی شهرداری، یکی از دستور جلسه‌های هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد بود که امروز (دوشنبه) برگزار شد.

محمد حاجیان شهری، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد در جلسه هفته گدشته شورا خواستار توضیح شهردار مشهد درباره علت عدم تهیه پیوست‌های زیست محیطی برای برخی پروژه‌های شهری تحت مدیریت شهرداری مشهد شده بود. 

شهردار مشهد نیز در پاسخ مدعی شد در هیچ دوره‌ای از فعالیت شوراها و شهرداران گذشته تاکنون به اندازه دوره فعلی اقدامات محیط زیست انجام نشده و برای این ادعا مواردی را نیز ذکر کرد.

پس از توضیحات شهردار، حمیدرصا موحدی‌زاده، نایب رئیس شورای شهر که ریاست جلسه را برعهده داشت، خواستار رای‌گیری درخصوص پاسخ شهردار شد اما اعضای مخالف شهردار خواهان فرصت بیشتر برای سخنرانی در حلسه علنی شدند.

موحدی‌زاده معتقد بود که اعضا باید موافقت یا مخالفت خود را با رای دادن اعلام کنند که همین موضوع سبب اختلاف میان اعضا شد و بحث‌ها در نهایت به جایی رسید که چهار نفر از اعضای شورا در اعتراض به اتفاقات جلسه، صحن علنی را ترک کردند. 

با ترک این افراد، جلسه از رسمیت افتاد و تلاش دیگر اعصا برای بازگرداندن اعضای مخالف به جلسه بی‌نتیجه ماند.

کد خبر 419777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.