روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در اصفهان تولید و توزیع می‌شود

جانشین رئیس سازمان صنعت معدن تجارت شهرستان اصفهان گفت: با توجه به نیاز ماسک در اصفهان، روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در اصفهان تولید و توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم جلیلی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اصفهان با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: سازمان صنعت،  معدن و تجارت از ابتدای شیوع بیماری کرونا  بنا بر رسالت خود در حوزه لجستیک مقابله با شیوع این بیماری در استان اقدامات زیادی را انجام‌ داد و در حال حاضر با توجه به نیاز ماسک استان اصفهان،  روزانه بیش از ۵۰۰ هزار ماسک سه لایه تولید و در جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام اصناف در سامانه وزارت بهداشت افزود: از ۲۱۰ هزار واحد صنفی اصفهان، ۱۷۰ هزار واحد صنفی در سایت ثبت نام کرده‌اند، همچنین اتاق اصناف طی جلساتی با ۸۵ اتحادیه شهرستان اصفهان نکات لازم را ارائه کرد. اما برای رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی روزانه به یک میلیون و ۵۰۰ هزار ماسک نیاز است.

جانشین رئیس سازمان صنعت معدن تجارت شهرستان اصفهان ادامه داد: یکی از نکات پروتکل کسب و کار ها لزوم استفاده از ماسک است لیکن واحد صنفی نمی تواند مشتری خود را الزام به استفاده ماسک کند اما رعایت فاصله گذاری در حد توان در حال اجرا است باید توجه داشت پروتکل های تنظیم شده روی کاغذ است و اجرای آن مهمتر از آن است لذا سعی می شود در حوزه اصناف با انجام اقدامات لازم بخوبی از بحران این بیماری عبور کنیم.

کد خبر 419721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.