شرکت‌های فعال در فضای مجازی موظف به مرجوع کردن کالا هستند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به  آغاز طرح ویژه ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به شرایط قرنطینه بیشتر خریدهای هموطنان به صورت غیرحضوری و تلفنی یا در فضای مجازی انجام می‌شود که لازم است حقوق مصرف‌کنندگان در آن رعایت شود.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی سید یاسر رایگانی، اظهار کرد:  تمرکز گشت‌های تعزیرات بر رصد بازار و توزیع اقلام ضروری و عمومی در ماه مبارک رمضان است و این طرح از امروز آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد که کالاها باید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به دست مصرف کنندگان برسد.

جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌ تعزیرات تا پایان اردیبهشت

وی در خصوص آخرین وضعیت جذب پذیرفته شدگان آزمون استخدامی‌ تعزیرات، افزود: ٢۵٠ نفر از افرادی که سال گذشته در آزمون استخدامی پذیرفته شده‌اند حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه قطعا شروع به کار خواهند کرد.

لزوم توجه به حقوق مصرف کننده در خریدهای غیرحضوری

رایگانی درباره خرید شهروندان در فضای مجازی، گفت: با توجه به شرایط قرنطینه بیشتر خریدهای هموطنان به صورت غیرحضوری و تلفنی یا در فضای مجازی انجام می‌شود و از اینکه این بخش از کسب و کارها رونق می‌گیرد خوشحال هستیم اما مشروط بر اینکه حقوق مصرف‌کنندگان هم رعایت شود.

وی اظهار کرد: شرکت‌های فعال در فضای مجازی موظف به مرجوع کردن کالا هستند و اگر مشتری هنگام تحویل کالا متوجه شود که کالای سفارش داده شده با کالایی که تحویل می‌گیرد متفاوت است شرکت تامین کننده موظف است کالا را با هزینه خودش پس بگیرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در توصیه به شهروندان اظهار کرد: لازم است شهروندان از فروشگاه‌های مجازی که فضای واقعی و فیزیکی آن فروشگاه را می‌شناسند خرید کنند و دقت لازم در این موضوع را داشته باشند.

گران‌فروشی نان را به تعزیرات اعلام کنید

وی درباره افزایش قیمت نان گفت: طبق اعلام دولت افزایش قیمت حتی در آرد نانوایی‌های آزادپز هم وجود ندارد که گرانفروشی در نان داشته باشیم و اگر شهروندان مصداق فروش اجباری با قیمت بالا را مشاهده کردند به تعزیرات اعلام کنند.

تعزیرات مرجع رسیدگی به تخلفات در پمپ بنزین‌ها است

رایگانی در خصوص تخلفات پمپ بنزین‌ها، گفت: تعزیرات مرجع رسیدگی به تخلفات در پمپ بنزین‌ها است و همزمان با سهمیه بندی اعلام آمادگی رسیدگی به تخلفات را مطرح کردیم و امیدوارم شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان مرجع ناظر و کشف تخلف در این زمینه ما را یاری کنند.

کد خبر 419638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.