اپل واچ ۶ حملات پانیک را تشخیص می‌دهد

اپل واچ سری ۶ با قابلیت تشخیص حمله پانیک، پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، حملات پانیک یا وحشت زدگی، نوعی اختلال روانی و اضطراب محور بوده که علائم آن افزایش تپش قلب، تعرق شدید، تنگی نفس، درد قفسه سینه، سرگیجه و از دست دادن تعادل است. بسیاری از بیماران اعلام کردند که علائم  وحشت زدگی بسیار شبیه حمله و سکته قلبی است. در هنگام بروز حملات پانیک، فرد خطر احتمالی را از آنچه که در واقعیت وجود دارد بیشتراحساس می‌کند. همچنین طی بروز حملات پانیک، فرد نشانه‌های استرس و اضطراب را به شدت در وجود خود حس می‌کند.

طبق آخرین اخبار، اپل واچ سری ۶ قرار است با قابلیت‌های منحصر به فرد مرتبط با سلامتی کاربران به بازار عرضه شود. یکی از ویژگی‌های خاص این اپل واچ، امکان تشخیص و شناسایی حملات پانیک یا وحشت زدگی است. بر اساس اخبار منتشر شده، اپل واچ ۶ می‌تواند قبل از بروز حمله پانیک، آن را تشخیص و به کاربر هشدار دهد. اپل واچ با استفاده از قابلیت جدید خود به کاربران کمک می‌کند تا کمتر در معرض حمله پانیک قرار بگیرند.

اپل واچ ۶ از پردازنده نسل جدید و Wi-Fi 6 پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت پشتیبانی از ردیاب خواب را نیز خواهد داشت. علاوه بر این، ممکن است ساعت هوشمند جدید اپل به قابلیت سنجش سطح اکسیژن خون مجهز باشد؛ این ویژگی با هدف توجه به سلامت کاربران اپل واچ در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد این محصول با ویژگی‌های جدید مرتبط با سلامت ذهنی و روانی کاربران، پاییز امسال معرفی و به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 419612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.