گزارش دیوان محاسبات کشور دیوار بین مردم و مسئولان را قطور تر کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش اخیر رئیس دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه ۹۷ باعث شد اعتماد مردم نسبت به مسئولان کشور کاهش یابد و دیوار بین مردم و مسئولان قطور تر شود.

معصومه آقاپور در گفت وگو باخبرنگار ایمنا پیرامون گزارش رئیس دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه ۹۷  اظهار کرد: دیوان محاسبات قبل از ارائه گزارشات خود به مجلس شورای اسلامی، باید آنها را به هیئت دولت، بانک مرکزی و کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی ارئه می‌کرد تا مورد بررسی و تحقیق و تفحص قرار گیرد و بعد از شفاف سازی کامل گزارشات، با هماهنگی سران قوه این آمار مطرح می شد، اما متاسفانه این مسیر به صورت کامل طی نشد.

وی افزود: در حال حاضر کشور در بحران شیوع ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه قرار دارد و ارائه این گزارش باعث شد اعتماد مردم نسبت به مسئولان کشور کاهش یابد و دیوار بین مردم و مسئولان قطور تر شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روز های اخیر رسانه های معاند که شناگرهای ماهری هم هستند به دنبال فضایی برای تخریب نظام بودند که با ارائه این گزارش، استخر آبی برای شنای آن ها فراهم شد. اینگونه رفتارها باعث می شود تلاش ها در زمینه افزایش اتحاد داخلی و کمک های مومنانه که در راستای فرامایشات مقام معظم رهبری است، زیر سوال برود.

آقاپور خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته، عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات حتی یک بار هم در جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس برای ارائه گزارش حاضر نشد و به همین دلیل ارائه گزارشات ایشان در خصوص تفریغ بودجه ۹۷، شوک  بزرگی بر جامعه بود که انتقادات همه جناح های سیاسی را همراه داشت.

کد خبر 419584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.