رکورد جدید بورس تهران؛ شاخص کل در آستانه هفتمین ابر کانال

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ثبت رکوردی دیگر به کانال ۶۸۹ هزار واحدی وارد شد و در آستانه هفتمین ابرکانال تاریخ خود قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز _یکشنبه ۳۱ فروردین_ با افزایش قابل توجه ۲۰ هزار و ۸۴۶ واحدی به ۶۸۹ هزار و ۷۴۷ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افزایش ۴۵۷۴ واحدی شاخص کل هم وزن، افزایش ۵۵۵۴ واحدی شاخص قیمت، افزایش ۱۶ هزار و ۱۱۲ واحدی شاخص بازار اول، افزایش ۳۸ هزار و ۵۵۳ واحدی شاخص بازار دوم، ۱۷ هزار و ۴۹۶ واحدی شاخص صنعت، افزایش ۹۹۴ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۹۳۳ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز بورس تهران برابر با ۱۰ هزار و ۹۱۴ میلیون سهم بود که طی یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۴۰۱ عدد معامله، داد و ستد شد و ارزش این مبادلات نیز ۶۱ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۵۳۹ میلیون ریال رسید. لازم به ذکر است که این آمار بدون در نظر گرفتن معاملات عرضه های اولیه اخیر است.

ارزش کل بازار بورس نیز در جهشی خارق العاده بالغ بر ۲۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۹۰۷ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای " وپارس"، "فارس" و "پکرمان" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای "ونیروح۱"، "سیلامح۱" و "زکوثر۱" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 419555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.