سقوط سپاهان نتیجه پیشنهاد تیم ملی به ژنرال/ بشار رفتنی شد

بشار رسن هافبک خلاق عراقی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای خروج از پرسپولیس در پایان فصل را گرفته است.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۳۱ فروردین- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "من هم از پرسپولیس می‌روم مثل برانکو" به اظهارات بشار رسن هافبک خلاق پرسپولیس پرداخت، کسی که در این مصاحبه تایید کرده است که این فصل سال آخر حضورش در ایران و پرسپولیس است.

"گل" با عنوان"به من گفتند وطنفروش " به اظهارات مهدی مهدوی کیا پرداخت، کسی که سال‌ها در فوتبال خارج از ایران و آلمان بازی کرد و حالا ادعا می‌کند که به او انگ وین فروشی را زده اند. 

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "منتظر می‌مانم نمی‌خواهم درباره جدایی صحبت کنم"  به آخرین اظهارات شیخ دیاباته در خصوص وضعیت وی در استقلال پرداخت، اظهاراتی که در مقابل حرف آخر بشار رسن نشان دهنده خسته شدن تدریجی هافبک عراقی از وضعیت باشگاه‌های ایرانی است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "سقوط سپاهان پس از پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به قلعه نویی" به نوعی نتایج ضعیف سپاهان در بازی‌های اخیر این تیم را به پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به قلعه نویی مرتبط دانست، موضوعی که دور از انتظار نیز نیست.

"ایران ورزشی" با عنوان"داستان ۵۲ روز قرنطینه کرونایی" به داستان قرنطینه افشین قطبی در چین پرداخت، کسی که بعد از سرمربیگری در فولاد به چین رفت و حالا با چالش کرونا رو به رو شد.

"پیروزی" با عنوان"روزهای تاریک قهرمان" به وضعیت سیاه باشگاه پرسپولیس در این روزها پرداخت، جایی که قهرمان سال گذشته لیگ برتر با بی پولی، سو مدیریت و عدم وجود مدیرعامل دست و پنجه نرم می‌کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "محرم نویدکیا دیگر تکرار نمی‌شود"به اظهارات جماهیر شوکتی بازیکن سال‌های نه چندان دور سپاهان پرداخت، بازیکنی که جزو آخرین خارجی‌های توانا لیگ برتر محسوب می‌شود.

کد خبر 419486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.