اجرای طرح فاصله گذاری در بوستان‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس منطقه دو

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی علاوه بر محوطه نانوایی‌ها، عابربانک ها و محل مراجعات شهرداری منطقه، در معابر پرتردد، بوستان‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی نیز اجرا شده است.

کاووس حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا، در منطقه دو کارگروهی تشکیل شد که به صورت روزانه در جلسات حضوری و مجازی، راهکارهای مختلف برای مقابله با این بیماری بررسی و بهترین روش‌ها  با توجه به سیاست‌های اعلام شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا انتخاب ‌شد.

وی افزود: در همین راستا ضدعفونی معابر، مکان‌ها و فضاهای پرتردد به صورت مستمر، توزیع روزانه ماسک و دستکش در بین کارمندان، کارگران و مراجعین، اطلاع‌رسانی به صورت بروشور، بنر و آموزش‌های حضوری آغاز شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان ادامه داد: علی‌رغم توصیه جدی ستاد به عدم حضور و تجمع در بوستان‌ها و تلاش کارکنان این منطقه از شهرداری برای جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان‌ها، باز هم برخی از شهروندان این توصیه را جدی نگرفتند که پس از مطرح شدن این اتفاق، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی علاوه بر محوطه نانوایی‌ها، عابربانک ها و محل مراجعات شهرداری منطقه، در معابر پرتردد، بوستان‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی نیز اجرا شده است.

وی تاکید کرد: هر چند اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال انجام است، اما به شهروندان توصیه می‌شود غیر از انجام امور ضروری، از خانه خارج نشوند.

حقانی با بیان اینکه یک‌هزار بسته سلامت در ۹ محله منطقه دو از جمله برزان، ولدان، بابوکان، دهنو، مشکین، کوی پرتو، آفاران توزیع شده است، تصریح کرد: یکصد بسته فرهنگی شامل بازی‌های فکری برای کودکان و نوجوانان؛ همچنین یکصد بسته غذایی حاوی ماکارونی، رب گوجه فرنگی، شکر، دستمال، سویا، خرما، روغن، عدس و نمک بین اقشار کم برخوردار منطقه دو توزیع شده است.

وی گفت: ضدعفونی معابر پر تردد این منطقه از جمله خیابان‌های شهیدان، امام خمینی و میدان جمهوری اسلامی روزانه انجام می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه هر روز دستکش و ماسک بین کارگران و کارمندان منطقه دو توزیع و تب‌سنجی آن‌ها انجام می‌شود، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا گندزدایی و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، محوطه ورودی بانک‌های و درمانگاه‌های سطح منطقه، مرکز سلامت برزان و محوطه داخلی و ورودی بیمارستان حضرت صدیقه طاهره (س)، ایستگاه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های بازیافت، پل مکانیزه عابر پیاده قلمستان، پارک سوار صمدیه و ورودی مساجد سطح منطقه انجام شده است.

کد خبر 419307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.