تا خانه گریه کردم

چهارصد و سی و ششمین شماره رسانه  الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "بعد از بازی با رئال تا خانه‌ گریه کردم" عنوان نخست این روزنامه است که اختصاص به صحبت های مهدی خلیل دروازه بان تیم ذوب آهن دارد. 

مهدی خلیل در مصاحبه خود اشاره به بدترین خاطره فوتبالی اش داشته است و گفته که بدترین تجربه فوتبالی اش زمانی بود که مقابل رئال مادرید در رده زیر ۱۹ سال بازی کرده است.

وی ادامه می دهد که او و هم تیم هایش  (۹-۰) باختند که ۷ گل آن را مهدی خلیل دریافت کرده است و این موضوع باعث شده است که تا خانه گریه کند.

"دوست دارم با شرایط بهتری به ذوب آهن باز گردم" عنوان دیگری از این روزنامه است که مهاجم سابق ذوبی ها در خصوص جدایی خود از جمع گاندوها با شرایطی که داشته گفته است، وی تمایل داشته که از ذوب آهن جدا شود؛ ولی باشگاه ذوب به او رضایت‌نامه نمی‌داده است و به اجبار خودش را سرباز کرده و راهی تیم دسته یکی  نیروی زمینی شده است.

"لیگ برتر با دستور FIFA و AFC برگزار خواهد شد" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به مصاحبه دبیرکل فدراسیون فوتبال دارد. نبی درخصوص زمان شروع مسابقات لیگ برتر گفت است که برای ازسرگیری مسابقات لیگ برتر به دستور العمل فیفا و ای اف سی که مراجع بالادستی هستند نیاز دارد و از سوی دیگر به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بستگی دارد. نبی عنوان داشته است که در حال حاضر نه ای اف سی و نه یوفا و نه هیچ کنفدراسیون دیگری برگزاری مسابقات را از سر نگرفته اند.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 419301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.