رزمایش "مدافعان وطن -یاوران سلامت" در اصفهان برگزار شد

رزمایش "مدافعان وطن -یاوران سلامت" به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی، رژه یگان‌های مختلف ارتش با حال و هوایی متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شد.

مرکز آموزش توپخانه اصفهان میزبان رژه یگان‌های مختلف ارتش در اصفهان بود که امسال با عنوان رزمایش «مدافعان وطن -یاوران سلامت» برگزار شد.

یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان که در عرصه دفاع از سلامت ایران اسلامی در هفته‌ها و روزهای گذشته حضور آنها را در سطح استان مشاهده کردیم امروز مردمی بودن خود را در معنا و عمل بار دیگر ثابت کردند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که همواره در دفاع از حریم ایران اسلامی درخشیده‌ است توان خود در مقابله با جنگ بیولوژیک و سلامت ایران اسلامی را با به‌کارگیری تجهیزات نوین خود به نمایش گذاشت این در حالی است که ارتش غیور در هفته‌ها و روزهای گذشته در دفاع از سلامت مردم رزمایش‌هایی عملی را در سطح شهرهای مختلف برگزار کرد.

رژه یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در منطقه اصفهان، یگان‌های نیروی انتظامی، موتورسواران جنگ نوین، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، گروه‌های ۵۵ ارتش، ۴۴ توپخانه، ۸۴۰ موشکی کاشان، ۲۲ توپخانه شهرضا، پایگاه هوایی شهید بابایی، منطقه پدافند هوایی مرکزی اصفهان، یگان‌های بهداشت و درمان گروه ۴۴ توپخانه اصفهان، خودروهای بهداشت و درمان گروه‌های ۲۲ ،۴۴ و ۵۵ توپخانه بخشی از توانمندی‌های ارتش بود که امروز بار دیگر حضور خود در دفاع از حریم ایران اسلامتی را به نمایش گذاشتند.

منبع: تسنیم

کد خبر 419234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.