اعلام شرایط سرمایه‌گذاری در ساخت ۴۵ هزار واحد مسکونی

شرکت بازآفرینی شهری ایران، جزییات سرمایه‌گذاری در اراضی و املاک این شرکت را به‌منظور ساخت و طراحی ۴۵ هزار واحد مسکونی اعلام و فرم توان‌سنجی سرمایه‌گذاران را منتشر کرد.

به گزارش ایمنا به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرم توان‌سنجی متقاضیان سرمایه‌گذاری و جزئیات اراضی و املاک سرمایه‌گذاری به‌منظور طراحی و ساخت ۴۵ هزار واحد مسکن در اراضی و املاک شرکت بازآفرینی شهری ایران توسط سازندگان واجد شرایط با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر شد.

متقاضیان با تکمیل فرم‌های مختلف شامل، تأمین منابع مالی اقتصادی، فنی، تضمین کیفیت خدمات و فعالیت‌های مرتبط را به همراه مستندات مربوط به توانایی مالی، فنی و سوابق اجرایی، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه شرکت بازآفرینی شهری ایران به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، پلاک ۵۱، ارسال کنند.

پس از ارزیابی کیفی اولیه سرمایه‌گذاران و احراز صلاحیت شرکت‌کنندگان از متقاضیان واجد صلاحیت برای مراحل بعدی دعوت به‌عمل خواهد آمد. شایان ذکر است ارائه مدارک و سوابق هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیان شرکت در این فراخوان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت بازآفرینی شهری ایران به آدرس www.udrc.ir مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۸۷۷۹۵۴ و ۸۷۵۷۲۴۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 419097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.