آقای زرنگ مجبور به صلح می‌شود

چهارصد و سی و پنچمین شماره رسانه  الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " آقای زرنگ مجبور به صلح می‌شود " عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به پیشنهاد ویلتموس از تیم فنرباغچه ترکیه دارد.

مارک ویلموتس که با پیشنهاد تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه روبرو است نیاز به رضایت فدراسیون فوتبال ایران و پایان کشمکش با ایرانی ها دارد تا بتواند قرارداد خود را با تیم ترکیه ای رسمی کند.

"ممکن است قهرمانی پرسپولیس تهدید شود " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به صحبت های وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دارد. وحید قلیچ گفته است پرسپولیس ۱۰ امتیاز اختلاف با سایر تیم‌ها  بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد، اما باز هم در ۹ هفته باقی مانده ممکن است لیگ با حوادث زیادی روبرو شود. به نحوی که قهرمانی تیم پرسپولیس هم با چند نتیجه ضعیف از سوی تیم‌های دیگر تهدید شود.

"اقدامات فرهنگی‌ باشگاه سپاهان در روزهای کرونایی" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به اقدامات واحد فرهنگی‌ سپاهان در روزهای کرونایی دارد. محسن شکل آبادی گفته است سپاهان در این روزها مسئولیت‌های اجتماعی سنگینی دارد و آنها سعی کردند در این مدت حضور پررنگی در این زمینه داشته باشند و با کمک جمعی از هواداران سپاهان سبدهای بهداشتی را بین افراد نیازمند توزیع کردند.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 419065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.