برنامه‌ریزی برای توسعه اینترنت VDSL درکلانشهرهای کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: برای توسعه استفاده از خدمات VDSL در همه کلان شهرهای کشور در سال ۹۹ برنامه ریزی کرده ایم و دراین راستا تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مجید صدری بعد از ظهر چهارشنبه_۲۷ فروردین‎ماه_ در نشست خبری آنلاین، اظهار کرد: در سال ۹۸ تلاش کردیم شرکت مخابرات ایران به اهداف خود در حوزه های از پیش تعیین شده برسد و قدردان زحمات همکاران خود و فعالان بخش خصوصی که با شرکت مخابرات ایران در سال ۹۸ همکاری کردند، هستیم.

وی افزود: در سال ۹۸، اقداماتی مناسبی در حوزه اختیارات شرکت مخابرات ایران صورت گرفته که از مهم ترین آنها می‌توان به افزایش ۱۷۰ درصدی نرخ بازدهی دارایی ها، رشد ۱۷۰ درصدی درآمد در حوزه خدمات دیتا و افزایش ۱۷۶ درصدی سود خالص اشاره کرد؛ خشنودیم که بسیاری از سهامداران جزئی مخابرات در بازار سرمایه، کارمندان و بازنشستگان همین شرکت هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر جوان گرایی در انتصابات این نهاد، تصریح کرد: در حقیقت هرچه که مدیران جوان تر باشند قادر به ارائه خدمات بهتری به مردم هستند. اقدامات مناسبی در حوزه فعالیت های تجاری صورت گرفته و دستورالعمل هایی ایجاد شده که بتوانیم هرچه سریع‌تر در خدمت مردم باشیم و رقابت سالمی با رقبای خود در ارائه سرویس به مردم داشته باشیم. در ابتدای سال ۹۶، ترافیک اینترنت کشور روزانه یک هزار و ۶۰۰ ترابایت بود و در این شرایط ترافیک به بیش از هشت هزار ترابایت رسیده است.

صدری اضافه کرد: آزاد سازی سهام تدریجی همکاران ما در شرکت مخابرات یکی از وعده های ما در سال ۹۸ بوده که خوشبختانه اکنون محقق شده است.

وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس کرونا، ستادی را در شرکت مخابرات ایران برای مقابله با این بیماری تشکیل شد و دورکاری برای نیروهای انسانی در این شرکت را در اولویت قرار داده ایم و در حال حاضر تعدادی از نیروهای شرکت مخابرات در سراسر کشور بیش از یک ماه است که دورکاری میکنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تمام تلاش خود برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی را انجام می‌دهیم، خاطر نشان کرد: تا ۴۵ روز آینده، خدمات VDSL، به افرادی که در تهران و قم ثبت نام کرده بودند، تحویل داده خواهد شد و اولویت ما گسترش استفاده از VDSL در نقاط مختلف کشور است به طوری که این تغییر تکنولوژی برای شرکت های FCT نیز اتفاق بیافتد.

صدری با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه خدمات در سال ۹۹ خواهیم کرد، افزود: با مساعدت هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران میزان خدمات بیمه برای کارکنان این شرکت را افزایش داده ایم و خدمات بیمه تکمیلی نیز برای کارکنان در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: نیروهای قراردادی ما در شرکت مخابرات ایران از حقوق و مزایای مشابه نیروهای استخدامی برخوردار می‌شوند و تلاش می‌کنیم در سال ۹۹، با کمک هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، به وضعیت نیروهای شرکتی سر و سامان بدهیم؛ ما شرمنده حقوق کمی هستیم که این عزیزان در برابر زحماتشان دریافت میکنند.

صدری اضافه کرد: عموم مردم برای ثبت نام و استفاده از خدمات VDSL نیازی به مراجعه حضوری به مناطق مخابرات ندارند و پیگیری آخرین وضعیت تحویل این سرویس در استان ها از طریق سایت مخابرات امکان پذیر است.

کد خبر 419058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.