توزیع اقلام بهداشتی بین رانندگان گرگان

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از توزیع اقلام بهداشتی بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی کمال غریبی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور این سازمان نسبت به اجرای طرح ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر گرگان اقدام کرد که در این زمینه می‌توان به ضدعفونی و شست‌وشوی مستمر ناوگان حمل و نقل، دفاتر تاکسی تلفنی، ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی و پایانه‌ها و همچنین توزیع اقلام بهداشتی بین رانندگان اشاره کرد.

وی افزود: با شروع اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور، این سازمان اقدامات لازم را در خصوص اجرای این طرح در ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه در اتوبوس‌ها انجام داده و جهت حفظ سلامتی شهروندان نشستن هر مسافر در صندلی را نیز مشخص کرده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان، خاطر نشان کرد: با توجه به اشتغال دو سوم کارکنان از ۲۳ فروردین استفاده از ناوگان حمل و نقل به صورت چشمگیری افزایش داشته که به همین منظور تمام توان خود را بکار برده‌ایم تا بتوانیم طرح فاصله گذاری را در ناوگان حمل و نقل شهر گرگان اجرایی کنیم.

کمال غریبی تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با سازمان حمل و نقل همکاری کنند چون غلبه بر این ویروس در گرو مشارکت شهروندان است.

کد خبر 418933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.