صدور ضمانت‌نامه بدون وثیقه تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان، ضمانت‌نامه بدون وثیقه صادر میکند تا از تسهیلات سرمایه در گردش (۱۴ درصدی ) منابع مشترک صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کبیری با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

"امروز در حاشیه بازدید از تعاونی تامین پوشاک که بنابه ضرورت فعلی خط تولیدشون رو تغییر دادن و الان ماسک و گان تولید می‌کنن یکی از این گان‌ها رو پوشیدم و باید بگم تحمل چند دقیقه‌ای این به اصطلاح لباس، کار خیلی سختیه چه برسه به مدت زمان طولانی و می‌شه فهمید کادر درمان در کنار مشکلات دیگه چه سختی‌هایی رو متحمل می‌شن، اما چیزی که وجود داره اینه در کنار کادر درمان افراد دیگری نیز پیوسته برای این چرخه سلامت در تلاش‌اند که کارگران و زحمتشکان تولیدی‌های این چنینی یا خبرنگارانی که سعی دارن اطلاعات درست در این رابطه به مردم برسانند هم جزیی از این چرخه مهم‌اند و باید به همه‌شون دست مریزاد گفت.

ما هم در بخش تعاون به سهم خودمون برای مبارزه با این ویروس و تسریع و تسهیل فرآیند برای تولیدکنندگان، تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، ضمانت نامه بدون وثیقه صادر میکنه تا از تسهیلات سرمایه در گردش (۱۴ درصدی) منابع مشترک صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه تعاون استفاده بشه. این تسهیلات از ابتدای سال جدید در اختیار کارآفرینان قرار گرفته و برای مثال باعث افزایش ظرفیت تولید ۴۰ میلیونی ماسک و ۴۱/۵ میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده شده، مثل شرکت تعاونی دارویی که امروز شاهد افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی ظرفیت در خط تولیدشون بودیم.

همچنین حمایت از این تعاونی‌ها علاوه بر تامین محصولات مورد نیاز شبکه درمان و جامعه به ایجاد و صیانت از بیش از ۳هزار فرصت شغلی موجود در این تعاونی‌ها کمک قابل توجهی می‌کنه.

پ ن: این بازدیدها در راستای احصای نیازهای تعاونی ها برای افزایش تولید بود و گرنه درست‌ترین کار فعلا در خانه بمانیم است "

کد خبر 418916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.