اجرای روش نوین آموزش کارکنان شهرداری‌ها

رئیس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی از برنامه ریزی و اجرای روش‌های نوین آموزشی به منظور ارتقاء سطح دانش شغلی و علمی کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اسمعیل زیارتی نصرآبادی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و اقدام انجام شده در ابتدا لینک "آموزش‌های فشرده" برای آموزش کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در پورتال سازمان (IMO.ORG.IR) بارگذاری شد و در نظر است به صورت هفتگی و ماهانه اطلاعات به‌روز آموزشی در این لینک برای بهره‌برداری کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار گیرد.

وی افزود: در مرحله اول راه‌اندازی آموزش‌های فشرده، محتواهای آموزشی برای کارکنان آتش‌نشانی تحت عنوان "آنچه باید یک آتش‌نشان بداند" و همچنین برای آموزش تخصصی دهیاران با عنوان "یک صفحه یک آموزش" که با همکاری معاونت‌های ذی‌ربط در سازمان تهیه شده است، در لینک مذکور قابل دسترسی است.

رئیس مرکز مطالعات برنامه‌ریزی شهری و روستایی گفت: اطلاع‌رسانی، نشر و ترویج محتواهای آموزشی مورد اشاره، با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی نقش موثری در آموزش کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواهد داشت که با تعامل و تشریک مساعی استانداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به‌خصوص مدیران و مسئولان حوزه آموزش و پژوهش، بتوان گام موثر و قابل توجهی در بهره‌وری، کارایی و اثربخشی آموزش و پژوهش مدیریت شهری و روستایی کشور برداشته شود.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی اضافه کرد: تدوین دستورالعمل آموزش‌های فشرده و نحوه آزمون پایان دوره در دستور کار این مرکز قرار دارد که متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم به استانداری‌ها و شهرداری‌ها صورت خواهد گرفت.

کد خبر 418760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.