توزیع بیش از ۲۳ هزار بسته حمایتی در مناطق کم‌برخوردار اصفهان

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: این مجمع برای مقابله با شیوع کرونا در حوزه‌های بهداشتی، خدماتی، تبلیغاتی، اجتماعی و فضای مجازی اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام داده است.

حمیدرضا صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، برداشت شناختی از فریضه امر به معروف و نهی از منکر در چند جنبه محدود را ظلم به این موضوع دانست و اظهار کرد: در شرایطی شیوع بیماری کرونا، بزرگترین معروفی که وجود دارد، تلاش برای حفظ سلامت جسمی و روانی مردم است.

وی با بیان اینکه فعالیت مجمع رهروان در حوزه‌های بهداشتی، خدماتی، تبلیغاتی، اجتماعی و فضای مجازی تعریف می‌شود، افزود: از ابتدای شیوع کرونا با برگزاری جلسات و ارسال نامه برای رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی، آمادگی پنج هزار عضو فعال مجمع را برای مقابله با شیوع بیماری اعلام کردیم.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: در موضوع مقابله با حضور پزشکان بدون مرز و پیگیری برخورد قصایی با محتکران اقلام روری در زمان شیوع کرونا نیز پیگیری‌ها توسط مجمع انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد تشکیل شده در مجمع با همراهی ۲۰۰ نفر از نیروهای فعال خود اقدام به همکاری در غربالگری و ضدعفونی معابر کرده و در جهت اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی بنرهای متعددی نیز در سطح شهر با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان نصب شد.

صادق‌زاده از دو مرتبه تولید محلول آب ژاول به مقدار ۱۰ هزار لیتر و تحویل آن به سپاه خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۲۳ هزار و ۳۰۰ بسته حاوی اقلام ضدعفونی کننده و مواد غذایی نیز با همکاری سمن‌های فعال و نیروهای بسیج در مناطق کم‌برخوردار اصفهان توزیع شده است.

کد خبر 418620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.