عروسک‌هایی که برای کمک خانه‌شان را در اختیار گذاشتند

مرضیه برومند در صفحه شخصی خود از همکاری بیش از پنجاه نفر از هنرمندان عروسکی برای تولید شیلدهای محافظتی نوشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرضیه برومند در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از لغو «اولین جشنواره بین‌المللی عروسکی یزد» و تبدیل شدن خانه عروسک به محل جمع‌آوری و توزیع تجهیزات پزشکی گفت و نوشت:

قرار بود نهم اسفندماه، «اولین جشنواره بین‌المللی عروسکی یزد» با همکاری «خانه عروسک» طی مراسم زیبا و با شکوهی برگزار بشه که ناگهان جناب کرونا بی‌دعوت تشریف آوردن و همه چیز به هم ریخت. دست از پا درازتر برگشتیم تهران و به خونه‌هامون پناه بردیم، ساختمان خانه عروسک یه مرتبه سوت و کور شد، عروسک‌ها تنها شدن و محمدآقا سرایدار افغانستانیِ ما که دلش رو برای سفر یزد صابون زده بود، کنار عروسک‌ها زانوی غم بغل کرد.

پویش درمانگران ایران (یادا) که شکل گرفت، خانه عروسک شد محل گردآوری و توزیع تجهیزات و بنفشه بدیعی که قرار بود دبیر جشنواره یزد باشه، با همکاری بیش از پنجاه نفر از هنرمندان عروسکی شروع کردن به تولید شیلدهای محافظتی و با تولید پنجاه‌هزار شیلد، کاری کردن کارستان! طی یک ماهی که پشت سر گذاشتیم با کمک شما تونستیم بخشی از نیاز جامعه درمانی کشور رو به ویژه در شهرهای محروم برطرف کنیم، اما متاسفانه انگار ماجرا ادامه داره و باز هم به کمک و همراهی شما نیاز داریم .

مرضیه برومند؛ کمک کنید که همچنان واسطه‌ی یاری‌رسانی شما به کادر درمانی کشور باشیم. 

کد خبر 418615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.