سلطان تغییر/ بدون ادامه لیگ معرفی قهرمان هرگز

در دوران وزارت سلطانی فر در مدیریت سرخابی های پایتخت تغییرات متعددی صورت گرفته است تا یک روزمه ضعیف در خصوص ثبات در باشگاه‌ها  ثبت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۲۵ فروردین - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "آقایان جلو جلو حکم تعطیلی فوتبال دادند" به اعتراض یحیی گل محمدی به تعطیلی مقطعی لیگ پرداخت، البته که برگزاری لیگ بعد از شیوع کرونا ویروس اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد.

"گل" با عنوان"معاون سابق استقلال برای علیپور پیشنهاد اروپایی رو کرد" به کمک معاون سابق باشگاه استقلال به ترانسفر شدن مهاجم پرسپولیس پرداخت، کسی که هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده است و همین موضوع به شایعات رفتن او دامن می‌زند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "سلطان تغییر" به تغییرات مدیریتی پرتعداد باشگاه استقلال و پرسپولیس در دوران وزیر بودن سلطانی فر پرداخت، مشکلی که همچنان ادامه دارد و تکلیف مدیران عامل این دو باشگاه هنوز مشخص نیست. 

"هدف" با عنوان "ویروس لایو" به ویروس جدیدی که در زمان شیوع کرونا و خانه نشینی به جان سلبریتی ها پ فوتبالیست‌ها افتاده پرداخت، ویروسی که آخرین نمونه آن لایو اینستاگرامی منشا و ایسما بود.

"ایران ورزشی" با عنوان"منتظرم به باشگاهم استقلال برگردم" به آخرین اظهارات شیخ دیاباته در خصوص بازگشت یا عدم بازگشت این مهاجم سنگالی به استقلال پرداخت، اظهاراتی که موجب امیدواری آبی‌ها نیز می‌شود.

"پیروزی" با عنوان"پرسپولیس برای همه نان دارد جز خودش" به بررسی ارزش سهام کارگزاری سرخضپوات قبل از بعد از قرارداد پرداخت.

"صدای سپاهان" با عنوان "بدون ادامه لیگ معرفی قهرمان هرگز"به آخرین اظهارات احمد جمشیدیان در خصوص ادامه لیگ پرداخت، کسی که با لباس سپاهان لیگ برتر را فتح کرده است و امیدوار است با ادامه لیگ سپاهان بتواند به پرسپولیس نزدیک شود.

"سبز سبزم" با عنوان "هر چه فیفا بگوید" به اظهارات قاسم حدادی فر در خصوص ادامه یا تعطیلی لیگ پرداخت، کسی که امیدوار است سبزپوشان بتوانند در ادامه لیگ جایگاه بهتری را ایجاد کنند.

کد خبر 418571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.