بیل و خامس جزیی از معامله رئال با تاتنهام

یکی از اهداف نقل و انتقالاتی مهم رئال مادرید در تابستان پیش رو به خدمت گرفتن هری کین است و منابع انگلیسی خبر از اضافه شدن بیل و خامس برای تحقق این معامله داده اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، در انگلستان بسیاری از منابع نزدیک به باشگاه تاتنهام اعتقاد دارند که رئال مادرید مقصد بعدی هری کین خواهد بود.

به نظر می رسد که در کنار کیلیان امباپه، هری کین گزینه دیگری است که رئال امید زیادی برای به خدمت گرفتنش در تابستان آینده دارد. شایعات زیادی پیرامون مهاجم انگلیسی تاتنهام شنیده می شود و به نظر می رسد که مادرید مقصد بعدی کین باشد.

البته نکته جالب توجه این است که گرت بیل و خامس رودریگز قرار است بخشی از معامله میان رئال و تاتنهام باشند. خامس و بیل در طول چند فصل اخیر با اقبال زیادی در مادرید رو به رو نبوده اند و رئال تمایلی به ادامه همکاری با این دو بازیکن ندارد. از سوی دیگر با توجه به مسائل مالی و قیمت بالای هری کین، بعید نیست که این دو بازیکن جزئی از پیشنهاد رئالی ها برای کین باشند.

منابع خبری در انگلیس اعتقاد دارند که مذاکرات میان این دو باشگاه تا حدودی مثبت بوده است. ترک تاتنهام توسط کین دور از انتظار نیست چرا که این بازیکن طی یک مصاحبه اعلام کرده که همیشه دنبال پیشرفت کردن است و اینطور نیست که او برای همیشه در تاتنهام بماند. تلاش باشگاه های بزرگی همچون رئال و البته تمایل کین به ترک تاتنهام، نشان می دهد که مورینیو نباید امید زیادی به حضور بازیکن تاثیرگذاری همچون هری کین در ترکیب تیمش در فصل آینده داشته باشد.

کد خبر 418541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.