۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
توزیع ۳ هزار ماسک در برف‌انبار

شهردار برف‌انبار گفت: از ابتدای شروع بحران ویروس کرونا تاکنون سه هزار عدد ماسک از طرف یکی از شرکت‌های بخش خصوصی و شهرداری برف‌انبار تهیه و بین شهروندان توزیع شده است.

حمیدرضا شریعت‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات شهرداری برف‌انبار از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون اظهار کرد: تاکنون ۱۸ جلسه ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در فرمانداری و ۱۰ جلسه در شهرداری با ارائه راهکارهای اساسی جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شده است.

وی گفت: ایستگاه غربالگری و کنترل ورود و خروج خودروهای شهر برف‌انبار توسط ستاد مبارزه با بیماری کرونای شهرستان با مستقر شدن نیروهای انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، نیروهای بسیجی و نیروهای مردمی دایر شده است.

شهردار برف‌انبار افزود: راه‌های فرعی شهر و شهرستان برای جلوگیری از ورود خودروها و افراد غیر بومی کنترل شده است.

شریعت‌نیا با بیان اینکه سه هزار عدد ماسک از طرف یکی از شرکت‌های بخش خصوصی و شهرداری برف‌انبار تهیه و بین شهروندان توزیع شد، خاطرنشان کرد: بسته‌های بهداشتی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و شهرداری تهیه و بین خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان شهر توزیع شد.

وی عنوان کرد: مکان‌های عمومی شهر، پارک‌ها، نانوایی‌ها، بانک‌ها، مرکز بهداشتی و معابر، خیابان‌ها و پیاده‌روها و ایستگاه غربالگری در ورودی شهر به دفعات مکرر توسط شهرداری و پویش‌های مردمی ضدعفونی شده است.

شهردار برف‌انبار ضمن قدردانی از دستگاه‌ها، پویش‌های مردمی و کشاورزانی که در این روزها با بکارگیری دستگاه تراکتور خود با شهرداری در ضد عفونی کردن شهر همکاری کردند، خاطرنشان کرد: روزانه به صورت میانگین هشت هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده مصرف می‌شود.

شریعت‌نیا افزود: از ابتدای شروع بحران ویروس کرونا تاکنون حدود ۱۶۰ هزار لیتر محلول با بکارگیری ۱۰ دستگاه تراکتور مجهز به دستگاه ضدعفونی کننده و با مشارکت اجرایی پویش‌های مردمی برای ضدعفونی شهر استفاده شده است.

کد خبر 418513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.