تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه جمالزاده

مهلت ارسال آثار به دومین جایزه جمالزاده تا پنجم اردیبهشت ماه تمدید شد.

 به گزارش ایمنا به نقل از ستاد خبری جایزه جمالزاده،‌ دبیر اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقاضاهای مکرر شرکت کنندگان برای افزایش زمان ارسال آثار، همچنین تقارن برگزاری جشنواره با ایام کرونا و محدودیت برخی از متقاضیان برای استفاده از کافی نت و سیستم مورد نیاز برای ارسال اثر،  تصمیم گرفته شد این مهلت به مدت ۱۰ روز تمدید شود.

محمد معماریان ادامه داد: مدت زمان تمدید در شورای سیاست گذاری نهایی شده و به هیچ عنوان امکان تمدید مجدد وجود ندارد؛ بر همین اساس از متقاضیان درخواست می کنیم هر چه سریعتر مراحل ثبت نام و ارسال اثر را طی نموده و انجام این مهم را به دقایق پایانی موکول نکنند تا با توجه به ترافیک درخواست مراجعه به سایت با مشکل مواجه نشوند. 

او اضافه کرد: دومین دوره جایزه جمالزاده توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود. فراخوان این دوره را نیمه اول دی ماه گذشته در دو بخش آزاد و اصفهان اعلام کردیم.  بخش اصفهان این‌جایزه، شامل دو بخش داستان کوتاه اصفهان و زندگی نگاره ها "ناداستان" اصفهان اعلام شد و بخش آزاد این‌مسابقه همان طور که مشخص است پذیرای داستان‌هایی با درونمایه و مضامین آزاد محصول کار خلاق نویسندگان خواهد بود.

دبیر اجرایی جشنواره افزود: در روزهای پایانی سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا که تاثیری همه جانبه بر زندگی ما داشت،‌ بخش ویژه "کرونا" زیرمجموعه بخش زندگی نگاره و ناداستان ها در جایزه جمالزاده تعریف شد تا علاقه مندان به ناداستان نویسی تجربیات خود را از روزهای کرونا و مواجهه با آن در هر جای جهان در این بخش ثبت کنند.

معماریان ادامه داد: نویسندگان می توانند در بخش کرونا سه اثر و در بخش های دیگر هر کدام یک اثر را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند و برای دریافت فرم ثبت نام جایزه جمالزاده و اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی Jamalzadehaward.ir مراجعه نمایند.  جوایز بخش‌های مختلف جایزه نیز به ترتیب زیر است: بخش آزاد: نفر اول ۸ میلیون تومان، نفر دوم ۵ میلیون تومان و نفر سوم ۳ میلیون تومان؛ بخش ویژه اصفهان: داستان کوتاه: نفر اول ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم ۷ میلیون تومان، نفر سوم ۵ میلیون تومان؛ ناداستان: نفر اول: ۶ میلیون تومان، نفر دوم ۴ میلیون تومان، نفر سوم: ۲ میلیون تومان؛ جایزه ویژه هیات داوران: ۵ میلیون تومان و همچنین نویسندگان سه اثر برتر بخش کرونا سه جایزه ۴۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.

کد خبر 418423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.