مدیران شهری پایبند به تحقق شهر هوشمند باشند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از مدیران شهری خواست با برگزاری جلسات خود به‌صورت آنلاین الگوی مناسبی را برای برگزاری جلسات آینده ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن صبح امروز(یکشنبه) در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وجود بحران کرونا در کشور و شهر اصفهان اظهار کرد: باید توجه داشت که بخش‌های مختلف شهرداری و به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و معاونت خدمات شهری فعالیت‌های خوبی را در این زمینه داشتند و برنامه‌های تاثیرگذار اعیاد شعبانیه منجر به شادی شهروندان شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بسیاری از برنامه‌های شهرداری رعایت شده بود، افزود: در برخی از برنامه‌ها نیز البته شاهد عدم رعایت این امر بودیم‌ که امید است در برنامه‌های بعدی به آن توجه شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در فروشگاه‌های کوثر اقدامات پیشگیرانه خوبی مانند تحویل ماسک و دستکش انجام شده بود، تصریح کرد: با این وجود شاهد تردد و شلوغی در این بازارها بودیم که نیاز است به دلیل سرپوشیده بازارها، جمعیت مدیریت شده و فاصله گذاری اجتماعی لحاظ شود.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی مدیریت شهری به هوشمندسازی شهر اصفهان، ادامه داد: تقاضا دارم جلسات شورای شهر، شهرداری و معاونین، به صورت مجازی برگزار شود تا بدین شکل در کاهش ترافیک شهری، وقت و هزینه‌ها از این امکان استفاده شود.

روشن با اشاره به اینکه میانگین بارندگی از مهرماه سال گذشته تاکنون ۹ درصد نسبت به سال گذشته در شهر اصفهان کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست دارم در کنار رعایت مسایل بهداشتی، صرفه جویی در مصرف آب را نیز مدنظر قرار دهند تا دچار بحران کمبود آب مصرفی در روزهای آتی نشویم.

کد خبر 418409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.