۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
ورنر عجله ای برای ترک لایپزیش ندارد

بسیاری از باشگاه ها در تلاش برای به خدمت گرفتن مهاجم گلزن لایپزیش هستند، اما این بازیکن برای ترک تیمش عجله ای ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تیمو ورنر همچنان به طور قطعی اعلام نکرده است که قصد ترک لایپزیش در تابستان پیش رو را دارد و سران این باشگاه آلمانی مطمئن هستند که ورنر قرار نیست در آینده نزدیک این تیم را ترک کند.

البته علی رغم انتظارات مدیران باشگاه لایپزیش، بسیاری از رسانه ها پیش تر خبر داده اند که ورنر به زودی و پس از پایان یافتن پاندمی کرونا، تیمش را ترک خواهد کرد. ورنر در 36 بازی این فصل خود موفق به زدن 27 گل شده و احتمال حضور او در تیم هایی مانند بایرن مونیخ یا لیورپول بیشتر از سایرین است.

البته ورنر در مصاحبه هایی از تمایلش برای بازی در یکی از دو تیم شهر منچستر گفته و خبرها حاکی از آن است که بارسا برای پیدا کردن جایگزین لوئیس سوارز به شدت روی گزینه تیمو ورنر متمرکز شده است.

این در حالی است که فصل گذشته، پیوستن ورنر به بایرن مونیخ تقریباً قطعی شده بود اما در لحظات آخر به خاطر شک و تردید های حسن سالیحمیدزیچ، این انتقال قطعی نشد تا همچنان تیم های دیگر بتوانند برای جذب این بازیکن برنامه ریزی کنند.

مدیرعامل باشگاه لایپزیش نیز با ابراز عدم نگرانی نسبت به آینده ورنر در این تیم گفته است: تیمو ورنر هنوز صحبتی درباره ترک باشگاه با ما انجام نداده است و ما هم نیازی به فروش او نداریم. لازم نیست که او حتما تیم را ترک کند و تا سال 2023 با ما قرارداد دارد. به همین خاطر نگرانی خاصی درباره آینده او وجود ندارد.

وی همچنین اشاره کرده است که شرایط بد اقتصادی که به دنبال ویروس کرونا ایجاد شده، باعث نخواهد شد که او بازیکنان ارزشمند تیمش را ارزان به تیم های دیگر بفروشد.

در قرارداد ورنر بندی وجود دارد که طبق آن، بازیکن آلمانی لایپزیش با 60 میلیون یورو بند آزادسازی می تواند از این تیم جدا شود.

کد خبر 418306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.