قهرمان اتلتیکو پیراهنش را به یک خیریه اهدا کرد

قاتل لیورپولی ها در آنفیلد پیراهن خودش را برای مبارزه با کرونا به یک خیریه اهدا کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از as، مارکوس یورنته، قهرمان بزرگ اتلتیکو مادرید در ورزشگاه آنفیلد که کمتر کسی انتظار درخشش او را داشت، لباس خودش در بازی برابر لیورپول را به یک خیریه اهدا کرد.

این خیریه لوازم شخصی بازیکنان را که برای آن ها ارزش زیادی دارد، دریافت کرده و پس از برگزاری مزایده عواید فروش این لوازم را صرف امور خیریه می کند. با توجه به نیاز مبرمی که در خصوص تامین هزینه های مقابله با ویروس کرونا وجود دارد، عواید فروش لباس یورنته صرف مبارزه با این بیماری خواهد شد.

یورنته نیز با ابراز خوشحالی نسبت به کمک برای مبارزه با کرونا، گفت: لباسی که من در اختیار خیریه گذاشتم همان لباسی است که در شب بارانی آنفیلد پوشیده بودم. خوشحالم که می توانم در جهت مقابله با این بیماری کمک کنم، آن هم با اهدای چنین لباسی که به نظر من در تاریخ اتلتیکو ماندگار خواهد بود.

در بازی لیورپول و اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا، یورنته به جای دیگو کاستا به میدان آمد و با درخشش باور نکردنیش، قهرمان مادریدی ها نام گرفت. اگرچه این لباس قطعا ارزش زیادی برای او دارد، اما این بازیکن سابق رئال تصمیم گرفت تا نقش خود در راه مبارزه با کرونا را با فروش این پیراهن ایفا کند.

کد خبر 418280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.