سایه تمامیت خواهی اصولگرایان بر سر ریاست مجلس یازدهم

یک فعال سیاسی مستقل گفت: سایه تمامیت خواهی اصولگرایان بر سر کرسی ریاست مجلس یازدهم نمایان شده است؛ زیرا اختلافات برای انتخاب رئیس مجلس آینده بین رهبران اصولگرایی پیش از شروع مجلس یازدهم آغاز شده است.

محمدعلی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون کرسی ریاست مجلس یازدهم اظهار کرد: متاسفانه مدیریت ضعیف اصبلح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم باعث شد این جناح با ریزش رای مواجه شود. البته هیچگاه پارلمان متشکل شده از یک جناح نمیتواند به درخواست و مشکلات آحاد جامعه رسیدگی کند.

وی افزود: سایه تمامیت خواهی اصولگرایان بر سر کرسی ریاست مجلس یازدهم نمایان شده است؛ زیرا اختلافات برای انتخاب رئیس مجلس آینده بین رهبران اصولگرایی  پیش از شروع مجلس یازدهم آغاز شده است؛ البته نباید به سادگی از کنار تاثیرگذاری افرادی مانند زاکانی در مجلس یازدهم گذشت.

این فعال سیاسی تاکید کرد: محمدباقر قالیباف تنها راه مقبولیت در عامه مردم را  گرفتن ایرادهای خارج از گودی می‌داند که وقتی خود درحوزه اجرائی شهرداری تهران قرار داشت از انجام آن ها سر باز می زد.

محمدی تصریح کرد: مجلس یازدهم  با ریاست سه مدعی اصولگرا، ارمغانی برای کشور به بار نخواهد آورد؛ چراکه اختلافات داخلی اصولگرایان از سویی و تلاش برای تخریب عملکرد دولت، بجای مجلسی همراه و یار دولت در اداره کشور مخصوصا در دوران پسا کرونا، مجلس را با ملغمه ای در سایه رقابت و سیاسی کاری رو به رو خواهد کرد.

کد خبر 418028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.