اهدای بسته‌های حمایتی به بیماران کرونایی ساکن منطقه ۳

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: اهدای بسته های بهداشتی و ارزاق به خانواده هایی که در محدوده منطقه سه بیماران کرونایی دارند در حال انجام است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا بیش از ۲۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضدعفونی کردن معابر سطح منطقه مصرف شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه سال گذشته و اینکه در منطقه سه مراکز اداری، بیمارستان‌های با پذیرش بیماران کرونایی، بانک ها، بازارها، تجمع مراکز پزشکی وجود دارد همچنین مرکز اصلی گردشگری شهر اصفهان بشمار می‌رود، توجه به بهداشت محیط در آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا ایستگاه‌های اتوبوس و BRT، عابر بانک‌ها و سایر مراکزی که تجمع شهروندان در این مکان ها بیشتر وجود دارد، روزانه طی دو مرحله با محلول های ضدعفونی کننده، گندزدایی و ضدعفونی می شود.

وی با اشاره به اهدای بسته های حمایتی به خانواده های بی بضاعت، گفت: با توجه به شرایط سخت تهیه اقلام بهداشتی، بسته های بهداشتی و ارزاق توسط شهرداری این منطقه در حال اهدا است.

کد خبر 417969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.