احسان حدادی جایگاه چهارم جهان را بدست آورد

سایت فدراسیون جهانی دو و میدانی تازه ترین رده بندی قهرمانان دو و میدانی را تا پایان مارس ۲۰۲۰ اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی، فدراسیون جهانی تا پایان ماه مارس ۲۰۲۰ و با احتساب رکوردهای به ثبت رسیده و عناوین کسب شده ورزشکاران، احسان حدادی با کسب ۱۳۲۲ امتیاز جایگاه چهارم جهان را در پرتاب دیسک به خود اختصاص داد. او که بهترین جایگاه از بین قهرمانان آسیایی و کشورمان را در رنکینگ جهانی از آن خود کرده است، در مسابقات چولاویستای آمریکا با ثبت رکورد ۶۷.۱۹ متر بهترین نتیجه فصل خود را برجای گذاشت.

حسن تفتیان در ۱۰۰ متر و ۶۰ متر با کسب ۱۲۰۰ امتیاز در رده‌ی ۴۳ جهان قرار گرفت. تفتیان نیز با حضور در مسابقات دو و میدانی داخل سالن دوسلدورف آلمان که در ۴ فوریه ۲۰۲۰ برگزار شد، رکورد ۶.۶۴ ثانیه را در ماده ۶۰ متر به عنوان بهترین نتیجه فصل خود ثبت رساند.

مهدی پیرجهان در ۴۰۰ متر با مانع و با کسب ۱۲۱۱ امتیاز رده‌ی ۲۹ جهان را از آن خود کرد. پیرجهان با حضور در مسابقات بین المللی هند در ۲۸ آگوست ۲۰۱۹ در ماده ۴۰۰ متر بامانع رکورد جدید ملی ایران را با زمان ۴۹.۳۳ ثانیه به ثبت رساند.

بهنام شیری دیگر پرتابگر دیسک کشورمان نیز در این رنکینگ با ۱۰۸۵ امتیاز در جایگاه ۶۹ جهان قرار گرفت. شیری نیز با ثبت بهترین نتیجه فصل خود در مسابقات کمپ بلاروس که ۱۹ فوریه ۲۰۲۰ برگزار شد، با پرتابی به طول ۵۶.۹۲ متر به این رتبه دست یافت. او در مسابقات قهرمانی آسیا که در ۲۱ آوریل ۲۰۱۹ در قطر شرکت کرده بود با رکورد ۶۰.۸۹ متر عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده کرده بود.

در ماده‌ی پرتاب وزنه شاهین مهردلان، در تازه‌ترین رده بندی فصل ۲۰۱۹/۲۰۲۰ با رکورد ۲۰.۷۴ متر که در مسابقات بین المللی داخل سالن دهه فجر در ۹ ژانویه ۲۰۲۰ به ثبت رساند با کسب ۱۱۸۰ امتیاز در رده ۷۷ پرتاب وزنه این فصل قرار گرفت.

کد خبر 417631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.