۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
"پردیس اشراق" محرک توسعه منطقه ۴

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: پروژه پردیس اشراق به عنوان محرک توسعه این منطقه با مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

رضا اخوان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیابان علامه امینی در تقاطع خیابان بازارچه برای اجرای طرح پیرایش شهری شامل ساماندهی و اصلاح خط بدنه، نمای بدنه و یکسان‌سازی تابلوها در نظر گرفته شده و اقدامات اجرایی آن در حال انجام است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های باغ غدیر اظهار کرد: باغ غدیر یک مرکز فرهنگی، گردشگری، رفاهی و تفریحی بشمار می‌رود که در آن امکانات زیادی همچون کانون پرورش فکری، مرکز ادبی قلمستان، استخر و زمین‌های تنیس و بولینگ و فضاهای ورزشی قرار دارد که مجموعه این کاربری‌ها باعث شده باغ غدیر از طراحی مدنظر طراح، فاصله بگیرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان ادامه داد: باغ غدیر به لحاظ تجهیزات و زیرساخت‌ها فرسوده شده و نیاز به بازسازی دارد و در تمام فضاهای باغ غدیر باید امکانات موجود به لحاظ تأسیساتی بازسازی شود، البته فضاهایی نیز به نسبت شرایط زمان و مکان مورد نیاز است که ایجاد شود؛ از این رو «پیش طرح بازخوانی، بازنگری و دگردیسی در برخی از فضاهای باغ غدیر» پیشنهاد شده و در حال بررسی است.

اخوان با اشاره به موقعیت نامناسب مکانی ساختمان شهرداری منطقه چهار و مشکلاتی که شهروندان برای مراجعه به آن دارند، گفت: قبول داریم که فضای ساختمان شهرداری مطلوب پذیرش شهروندان نیست، اما بودجه منطقه محدود است و احداث یک ساختمان مناسب ۱۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

وی ادامه داد: زمانی که قرار بود مجموعه اداری احداث شود مقرر شده بود که بارگذاری‌ها محدود و با شرایط ویژه همراه باشد، اما درحال حاضر بارگذاری‌ها به حدی زیاد شده که حتی جای پارک خودروها نیست.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه چهار برای رفع مشکل پارک خودروهای مراجعان زمینی به متراژ دو هزار مترمربع در مجموعه اداری امیرکبیر تملک کرده که به پارکینگ سه طبقه تبدیل شود.

کد خبر 417593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.