استقرار میز سلامت در منطقه ۷

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به استقرار میز سلامت در این منطقه، گفت: شهرداری منطقه هفت مجموعه اقداماتی را در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا به دلیل اهمیت و حساسیت آن مورد توجه قرار داده و انجام داده است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی شهرداری اصفهان در مقابله با بیماری‌های واگیردار و به منظور کنترل شیوع ویروس کرونا، ضمن نصب بنرهای اطلاع‌رسانی راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس در سطح شهر و ساختمان‌های این منطقه، پاکسازی و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی و داخل آسانسورها به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای خدماتی نظافت در ساختمان‌های این منطقه مجهز به ماسک و دستکش شده‌اند، تصریح کرد: نظافت و ضدعفونی سطوحی که در تماس مستمر کارکنان و شهروندان قرار دارد به صورت مستمر انجام می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: تهیه و نصب پوستر توصیه‌های بهداشتی در رابطه با مقابله با شیوع ویروس کرونا در تمام ساختمان‌های منطقه، آموزش نکات بهداشتی و نظافتی خاص ویژه نیروی بخش خدماتی این منطقه که نقش تعیین‌کننده‌ای در حفظ سلامت خود و سایر کارکنان دارند، از دیگر اقدامات انجام شده بشمار می‌رود.

وی گفت: در راستای اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به شهروندان و افزایش رضایت‌مندی آنان،  میز خدمت غیر حضوری به صورت ویژه در ایام مبارزه با ویروس کرونا برای شهروندان و با امکان سرعت بالا در پاسخگویی راه اندازی شده است.

شاطوری افزود: استقرار میز سلامت برای ورود ارباب رجوع و کارکنان منطقه هفت، لغو تمام کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در مراکز این منطقه از دیگر اقدمات شهرداری این منطقه است.

وی با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا در شهرک ولی‌عصر (عج) و کوی حسن آباد توزیع خانه به خانه شده است، تصریح کرد: در همین راستا ضمن آموزش و آگاهی بخشی کارگران خدمات شهری درخصوص راه‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توزیع محلول ضدعفونی، تهیه سطل‌های زباله مخصوص ضایعات بهداشتی، تهیه تجهیزات بهداشت فردی کارگران خدمات شهری شامل (مواد شوینده، ماسک و دستکش) و نصب بنر اطلاع رسانی و پوستر آموزشی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محله‌ها انجام شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان ادامه داد: طبق دستورالعمل ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از تجمع در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه و نیز اطلاع‌رسانی در تمام بوستان و پارک‌ها و چهارراه‌ها و تقاطع‌ها این منطقه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه مبارزه با ویروس کرونا در منطقه تشکیل و با استفاده از دستورالعمل‌های ابلاغی شهرداری اصفهان برای بررسی راه مبارزه با شیوع بیماری کرونا به صورت مستمر برگزار و اقدامات در سطح منطقه اجرا می‌شود.

کد خبر 417531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.