قلعه‌نویی از این روحیه‌ها ندارد که بخواهد جای فرهاد مجیدی را بگیرد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت:مطمئن باشید امیر قلعه‌نویی از این روحیه‌ها ندارد که بخواهد جای فرهاد مجیدی را در استقلال بگیرد.

به گزارش ایمنا، علی فتح‌الله‌زاده در رابطه با تصمیم او برای کنار گذاشتن فرهاد مجیدی، اظهار کرد: اصلاً چنین مسئله‌ای نیست. حتی اگر یک مدیرعامل تازه کار هم مدیریت استقلال را بر عهده می‌گرفت می‌دانست باید به یک مربی جوان که او هم تازه کارش را شروع کرده، فرصت بدهد. من تجربه سال‌ها مدیریت در استقلال را دارم و هرگز چنین نیتی نداشتم. چرا باید مجیدی را تعویض کنم. آن هم در شرایطی که مجیدی سال‌ها شاگرد خودم بوده و با هم زندگی کرده‌ایم. اینکه من روی اصول مدیریتم یک پیامی ارسال کردم و خواسته‌ام یک مسئله را سفت بگیرم دلیل بر این است که می‌خواستم مجیدی را عوض کنم؟ به نظرم این مسئله شایعه غیرمنطقی بود که مطرح شده است.

وی در خصوص اینکه بعد از مطرح شدن پیام صوتی وی به فرهاد مجیدی، بحث بازگشت قلعه‌نویی به استقلال مطرح شده است، گفت: من و شما بهتر می‌دانیم این صحبت‌ها مسائلی است که بعضی‌ها در قالب شیطنت مطرح می‌کنند و پشت آن اهداف وجود دارد. ممکن است فرهاد مجیدی وویس من را به کسی ارسال کرده و آن فرد هم چنین مسائلی را مطرح کرده باشد البته اینها همه گمانه زنی است. امیر قلعه‌نویی از مربیان بزرگ کشور است که خودِ من با او چند جام گرفته‌ام اما نباید فراموش کنید وقتی ما یک مربی جوان و جویای نام را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرده‌ایم به دور از جوانمردی است که بخواهیم زیر پای او را خالی کنیم.

فتح‌الله زاده ادامه داد: من در پیامی که به فرهاد مجیدی ارسال کردم با او حرف معمولی و کاری زدم ولی امکان نداشت اجازه بدهم به او آسیب وارد شود. بحث من و مجیدی کاملاً مدیریتی بوده، اما اینگونه نیست که از مجیدی به عنوان سرمربی استقلال حمایت نکنم. این ناجوانمردانه است که یک مربی جوان را تنها بگذاریم و بخواهیم زیر پای او را خالی کنیم. من قبل از اینکه سرپرست باشگاه استقلال شوم از مجیدی حمایت کردم و وقتی مسئولیت گرفتم بیشتر پشت او ایستادم. تا جایی هم که لازم باشد از او حمایت می‌کنم.

سرپرست سابق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی سرمایه استقلال است و نباید با او رفتاری صورت بگیرد که این سرمایه را بسوزانیم. اتفاقاً رفتاری که با منصوریان صورت گرفت مناسب نبود و ما با او هم نباید چنین برخوردی می‌کردیم. مطمئن باشید امیر قلعه‌نویی از این روحیه‌ها ندارد که بخواهد جای فرهاد مجیدی را بگیرد. تصورم این است که یک عده می‌خواهند رابطه‌ها را خراب کنند.

منبع: فارس

کد خبر 417523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.