۵۶۱ واحد صنفی در استان اصفهان پلمب شد

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف اصفهان گفت: ۵۶۱ واحد صنفی در استان اصفهان به دلیل رعایت نکردن شرایط قرنطینه و ادامه فعالیت به رغم دستور ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا برای تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری، پلمب شده است.

جواد محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش نظارت بر روند فعالیت بازار در پی شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع این ویروس برای تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری، اظهار کرد: در همه رسته‌های صنفی اصفهان، متخلف داشته‌ایم و اصنافی که مرتکب تخلف شوند با مغازه آن‌ها پلمب می‌شود، هیچ رسته صنفی نمی‌تواند ادعا کند در آن صنف تخلف نبوده است.

وی افزود: اداره بهداشت هم بر اساس بازرسی و نظارتی که در بازار دارد در صورت مشاهده موارد تخلف در حوزه بهداشتی با آن واحد صنفی به طور مستقیم برخورد کرده و آنها را پلمب می‌کند.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: در روند فعالیت نظارتی گشت‌های بازرسی اتاق اصناف اصفهان، تخلف غیربهداشتی واحدهای صنفی که مجوز فعالیت در شرایط قرنطینه داشته‌اند در حدی نبوده که منجر به پلمب آنها شود و با تذکر موارد تخلف رفع شده است.

محمدی فشارکی اضافه کرد: ۱۶۹ واحد صنفی اصفهان نیز از ۲۵ بهمن‌ماه تا کنون به دلیل داشتن تخلفات بهداشتی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های ضدعفونی جریمه شده‌اند. گرانفروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی به ترتیب بیشترین میزان تخلفات در بین واحدهای صنفی و بازاریان از تاریخ مذکور تاکنون بوده است.

وی ادامه داد: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی و بازاریان در ایام نوروز تعطیل نبوده و گشت‌های بازرسی حتی روز تحویل سال و دوازدهم فروردین نیز مشغول نظارت و بازرسی بوده‌اند.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف اصفهان خاطر نشان کرد: ۲۲ هزار و ۷۳۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی دارای مجوز فعالیت در شرایط قرنطینه داشته‌ایم که از مجموع این بازرسی‌ها، ۸۳۲ پرونده برای اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کد خبر 417414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    0 0
    باسلام وقبولی طاعات درماه مبارک رمضان المبارک .اگر اتاق اصناف اصفهان بتواند روشی انجام دهد برای تعین کرایه محل کار بیشتر موفق میشود درمبارزه باگران فروشی کاسب هاباید جان بکنند واخر برج دو دستی تقدیم مالک محل کار بدهند یاعلی مدد.